Základy hudebního managementu pro interprety
Předmět není vypsán Zobrazit rozvrh
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
110MZHMI | zápočet | 1 | 20 hodiny SEMINÁŘŮ za celý semestr (45 minut), 10 až 15 hodin domácí příprava | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Ingeborg RADOK ŽÁDNÁ, Jiří ŠTILEC
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra hudební produkce
Obsah
- října 2024 - doc. PhDr. Ingeborg Radok Žádná a prof. PhDr. Jiří Štilec - Financování projektů v oblasti hudebního umění
Jaké typy financování projektů existují, financování ze soukromých a veřejných zdrojů, dárcovské smlouvy, sponzoring, Jaké typy grantových žádostí existují, jak správně vyplnit a odůvodnit grantovou žádost na AMU, MK ČR, municipalitách, Nadace Leoše Janáčka, Nadace Bohuslava Martinů, Státní fond kultury, Partnerství OSA další subjekty. Principy sponzoringu, dárcovství, fundraisingu a crowdfundingu.
- listopadu 2024 - MgA. Iva Navoralová - Marketing 1
Být úspěšným umělcem neznamená žít ve vzduchoprázdnu a podceňovat sílu marketingové myšlení. Jaké otázky si položit na startu nového projektu? Jak budovat svou vlastní značku? První setkání uvede studenty do základů marketingu a pomůže jim najít odpověď na problémy, které často intuitivně cítí, nedokáží je však správně pojmenovat a analytickým způsobem řešit.
- listopadu 2024 - MgA. Iva Nevoralové - Marketing 2
Druhé setkání uvede studenty do světa reklamních formátů a tvorby reklamních kampaní s důrazem na online marketing a využití sociálních sítí. Jak zkombinovat formáty, aby byla kampaň úspěšná? Jak na reklamu levně a efektivně? Jak využít vlastní kreativitu?
- prosince 2024 - Terezie Kovalová - Umělá inteligence a její možnosti v hudbě
Výsledky učení
Cílem tohoto předmětu je seznámit studenty HAMU, zejména budoucí instrumentalisty, pěvce, dirigenty, sbormistry a všechny další výkonné umělce s tím, jak probíhá ve společnosti a v praxi hudební provoz a připravit je na jejich další profesionální dráhu. Interaktivní přednášky a návštěvy předních osobností a odborníků z hudební praxe pomohou k základní orientaci v oblasti financí, daňové legislativy, autorských práv, produkce a propagace. Studenti se mohou naučit řadu praktických a potřebných aktivit – sestavení rozpočtu, podání grantové žádosti a její správné vyplnění, příprava fundraisingu, příprava základní informace o koncertu, nahrávce nebo festivalu.
Předmět poskytne přehled o současném hudebním průmyslu, jeho trendech a nových příležitostech spojených s procesem digitalizace, revoluce 4.0 a dalšími fenomény současnosti.
Předpoklady a další požadavky
Předmětu určen pro studenty HAMU, zejména budoucí instrumentalisty, pěvce, dirigenty, sbormistry a všechny další výkonné umělce.
Literatura
Bude upřesněno v průběhu kurzu
Hodnoticí metody a kritéria
Aktivní účast na výuce, hodnoceno: zápočtem, 1 kredit
Poznámka
Všechny čtyři čtyřhodinové bloky se konají vždy ve čtvrtek příslušného data v 15.20 v místnosti č. 2017
Další informace
Předmět je součástí nabídky volitelných předmětů fakulty
Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
|
|
---|---|
Po |
|
Út |
|
St |
|
Čt |
|
Pá |
|
Datum | Den | Čas | Vyučující | Místo | Poznámky | Č. paralelky |
---|---|---|---|---|---|---|
Čt | 15:20–18:20 | Jiří ŠTILEC Ingeborg RADOK ŽÁDNÁ |
Učebna 2017 (HAMU) Lichenštejnský palác |
Bloková výuka ve vypsaných termínech 31.10, 21.11., 28.11., 5.12. 2024 | přednášková par. 1 |
Rozvrh na letní semestr 2024/2025:
Rozvrh zatím není připraven