Dějiny scénografie 4

Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
203DSI4 zkouška 5 3 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 94 až 119 hodin domácí příprava česky letní

Garant předmětu

Vlasta KOUBSKÁ

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Vlasta KOUBSKÁ

Katedra

Předmět zajišťuje Katedra scénografie

Obsah

Semináře ke konkrétnímu zvolenému tématu magisterského projektu, studium pramenného materiálu, aplikace znalostí z oborů teorie a historie scénografie na danou problematiku, praktické využití v teoretické součásti magisterského projektu. Psaní magisterské diplomové práce.

Cílem seminářů, kterých se zúčastňují všichni studenti ročníku společně, je dosáhnout finální podoby písemné části magisterské práce, v níž studenti prokáží orientaci v dostupném pramenném materiálu a v české i cizojazyčné literatuře. Prokáží schopnost logické argumentace a využití souvislostí poznatků z celého studia.

Výsledky učení

Cílem seminářů je dosáhnout konečné podoby písemné části magisterské práce, v níž využijí odborného scénografického jazyka, logické argumentace na základě nalezených poznatků a obhajoby zvoleného postoje k zadanému tématu. Vysvětlují důvody zvolených inspiračních zdrojů, filosofických souvislostí a vlastního chápání zadaného úkolu. Společné semináře jsou důležité především pro vzájemnou inspiraci a otevřené poznání rozdílných přístupů k řešení tvůrčích otázek. Dialogické jednání otevírá studentům cesty k novým souvislostem a jako základní forma mezilidské komunikace učí studenty obhajovat svou práci a zároveň porozumět si v tvůrčím kolektivu.

Předpoklady a další požadavky

Konkrétní literatura, která se váže úzce k danému tématu magisterské práce.

Literatura

Konkrétní literatura, která se váže úzce k danému tématu magisterské práce.

Hodnoticí metody a kritéria

Finální text napsané diplomová práce, její hodnocení před odevzdáním.

Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:

Rozvrh zatím není připraven

Rozvrh na letní semestr 2024/2025:

Rozvrh zatím není připraven

Předmět je součástí následujících studijních plánů