Inscenační tvorba 1

Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
204SCIT1 zkouška 5 2 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 107 až 132 hodin domácí příprava česky zimní

Garant předmětu

Jan BAŽANT

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Dagmar URBÁNKOVÁ

Katedra

Předmět zajišťuje Katedra alternativního a loutkového divadla

Obsah

Výsledky učení

Tento předmět doplňuje aktivně hlavní předmět Scénografická tvorba, v jehož intencích má posluchač příležitost převádět nabyté poznatky do realizace malých inscenací, divadelních etud, výtvarných instalací a performancí.

Předpoklady a další požadavky

Literatura

R. Schmelzová a kolektiv: Divadlo v netradičních prostorech

L. Mousignac: Divadlo od počiatku po naše dni

J. V. Dvořák: Svět loutek

J. V. Kratochvíl: Commedia dell'Arte

A. Tománek: Podoby loutky

P. Brook: Pohyblivý bod

Hodnoticí metody a kritéria

Kredity jsou udělovány za kreativitu, uměleckou realizaci díla, úspěšnost inscenace nebo performance.

Poznámka

Průběh předmětu je vždy modifikován osobností vedoucího pedagoga ročníku, jeho specifickými požadavky a nároky.

Rozvrh výuky viz www DAMU / katedra ALD / Pro studenty / Rozvrhy

Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:

06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po
místnost R302
Herecký ateliér

(Karlova 26, Praha 1)

15:45–18:45
(paralelka 1)
Út
místnost R302
Herecký ateliér

(Karlova 26, Praha 1)

16:00–19:00
(paralelka 1)
St
místnost R302
Herecký ateliér

(Karlova 26, Praha 1)

14:15–17:15
(paralelka 1)
Čt
místnost R302
Herecký ateliér

(Karlova 26, Praha 1)

15:30–18:30
(paralelka 1)

Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky
Po 15:45–18:45 Herecký ateliér
Karlova 26, Praha 1
paralelka 1
Út 16:00–19:00 Herecký ateliér
Karlova 26, Praha 1
paralelka 1
St 14:15–17:15 Herecký ateliér
Karlova 26, Praha 1
paralelka 1
Čt 15:30–18:30 Herecký ateliér
Karlova 26, Praha 1
paralelka 1

Rozvrh na letní semestr 2024/2025:

Rozvrh zatím není připraven

Předmět je součástí následujících studijních plánů