Dramatickovýchovný projekt s dětmi a mládeží - tvorba programu

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
205PDVBK zápočet 3 10 hodiny DÍLEN za celý semestr (45 minut), 10 hodin (60 minut) praxe nebo samostatné práce ve škole za semestr, 58 až 73 hodin domácí příprava česky zimní i letní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Obsah

Cílem kurzu je prohloubit studentovy kompetence v oblasti projektování a realizace programů dramatické výchovy jako volnočasové aktivity. V tomto kurzu student samostatně pod supervizí pedagoga tvoří vlastní dramatickovýchovný program uplatnitelný v rámci volnočasových aktivit dětí případně v kontextu neformálního vzdělávání.

Témata:

Výsledky učení

Student:

Předpoklady a další požadavky

Nejsou.

Literatura

Povinná literatura:

CISOVSKÁ, Hana et al. Rozvoj klíčových kompetencí dramatickou výchovou a jejich evaluace. Vyd. 1. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2010. 152 s. ISBN 978-80-7368-879-0.

MACHKOVÁ, Eva, ed. Projekty dramatické výchovy pro mladší školní věk. Vyd. 1. Praha: Portál, 2013. 187 s. ISBN 978-80-262-0374-2.

MACHKOVÁ, Eva, ed. Projekty dramatické výchovy pro starší školní věk. Vyd. 1. Praha: Portál, 2013. 150 s. ISBN 978-80-262-0504-3.

MACHKOVÁ, Eva, ed. Projekty dramatické výchovy pro středoškoláky. Vyd. 1. Praha: Portál, 2012. 149 s. ISBN 978-80-262-0093-2.

MARUŠÁK, Radek, KRÁLOVÁ, Olga a RODRIGUEZOVÁ, Veronika. Dramatická výchova v kurikulu současné školy: využití metod a technik. Vyd. 1. Praha: Portál, 2008. 126 s. ISBN 978-80-7367-472-4.

SVOBODOVÁ, Eva a ŠVEJDOVÁ, Hana. Metody dramatické výchovy v mateřské škole. Vyd. 1. Praha: Portál, 2011. 167 s. ISBN 978-80-262-0020-8.

Hodnoticí metody a kritéria

Kredity jsou uděleny na základě písemné podoby programu a jeho realizace.

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů