Marketing divadla 2

Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
206MKD2 zkouška 3 2 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 54 až 69 hodin domácí příprava česky letní

Garant předmětu

Jiří SULŽENKO

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Vladana BROUKOVÁ, Jiří SULŽENKO

Katedra

Předmět zajišťuje Katedra produkce

Obsah

Osnova předmětu:

  1. Praktická část: sestavení marketingového plánu a rozpočtu.
  2. Praktická část: zadání marketingového briefu.
  3. Praktická část: příprava tiskové zprávy a strategie komunikace s médii.
  4. Online marketing.
  5. Analýza značky, brand, tržní pozice .
  6. Marketingový výzkum, CRM.
  7. Segmentace publika.
  8. Nákupní chování, konzumace kultury a umění.
  9. Rozvoj publika (bariéry přístupu k umění, nástroje, divácká loajalita, obsahové zaměření rozvoje pubilka).
  10. Seminární práce - prezentace.
  11. Strategický marketing, inovace a trendy v marketingu umění.
  12. Opakování.

Výsledky učení

Cílem předmětu je seznámit studenty se základy marketingu a marketingu divadla, oborovou terminologií a aktuálním vývojem. Představit marketingové myšlení na straně nabídky a nákupní chování na straně poptávky. Vysvětlit nástroje marketingového mixu a aplikaci nástrojů marketingové komunikace včetně specifik komunikace v on-line prostředí.

  1. Student bude znát základy teorie marketingu, marketingového výzkumu a rozvoje publika. Student se seznámí s příklady aplikace marketingu na konkrétní kazuistice z praxe.
  2. Student bude schopen realizovat jednoduché marketingové kampaně od analýzy, plánování po realizaci. Bude schopen se podílet na přípravě marketingové strategie projektu.
  3. Student získá dovednost marketingové analýzy projektu, přípravy rozpočtu, zadání práce specialistům (grafik, inzerce apod.) a realizace základních komunikačních výstupů ve vztahu k projektu.

Předpoklady a další požadavky

Nejsou.

Literatura

Povinná literatura:

Doporučená literatura:

Hodnoticí metody a kritéria

Studijní výsledky jsou ověřeny písemným testem a ústní zkouškou, Dalšími požadavky k zakončení předmětu je seminární práce v rozsahu min 3 strany A4, prezentace a docházka alespoň 75%.

Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:

Rozvrh zatím není připraven

Rozvrh na letní semestr 2024/2025:

Rozvrh zatím není připraven

Předmět je součástí následujících studijních plánů