Reklamní komunikace 2
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
206RKK2 | zápočet | 2 | 2 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 29 až 39 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra produkce
Obsah
Obsah předmětu:
- Příprava prezentace a její analýza.
- Hosté z oblasti marketingu a reklamy.
Výsledky učení
Předmět si klade za cíl seznámit posluchače s nástroji a principy fungování komunikace a reklamy, zejména v praktické rovině. Praktická část předmětu se zaměřuje na schopnost samostatně vytvořit strategii komunikace a volbu spravných nástrojů.
Cílem není navést posluchače k nahlížení na svět skrze čistě komerční optiku, ale přimět jej pochopit a osvojit si pravidla, která jsou v komunikaci mezilidské i korporátní obecně platná a aplikovatelná jak v komerční tak i nekomerční sféře.
V praktické rovině je posluchač veden k tomu, aby byl schopen postavit nejen samotnou strategii komunikace, ale také aby byl schopen ji formulovat a srozumitelně přednést ostatním tj. prezentovat ji a obhájit ji.
Předpoklady a další požadavky
Reklamní komunikace 1
Literatura
Doporučená literatura:
Kotler, P. MARKETING MANAGEMENT. Praha: Grada Publishing, 2001.
Ogilvy, D. O reklamě. Praha: MP, 2007.
Případové studie z praxe
Hodnoticí metody a kritéria
Kredity jsou uděleny na základě docházky a participace na společné práci.
Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2024/2025:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Produkce (B.A.) (Povinně volitelné předměty)