Filmový marketing 2
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
305FIMA2 | zkouška | 3 | 2 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 54 až 69 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra produkce
Obsah
Základním tématem výuky jsou domácí a mezinárodní marketing a distribuce, použití případových studií nezávislých produkčních a distribučních společností.
Přednášky probíhají formou dialogu a kreativní práce na přípravě marketingové kampaně audiovizuálního projektu.
Součástí předmětu je tzv. projektová část, kdy studenti (rozděleni do 3 až 4 členných týmů) tvoří a připravují kampaň, event. její významné aktivity, přičemž se zamýšlejí nad optimálními možnostmi, které jsou k dispozici k propagaci audiovizuálního projektu. Interaktivní přednášky jsou zaměřeny na úspěšné strategie filmového marketingu pro každý z důležitých aspektů výroby a propagace audiovizuálního díla. Součástí semestrální práce je účast na dvoudenním modulu WOM, kterého cílem je uvést studenty do problematiky současného filmového marketingu v kontextu WOM (Word of Mouth) marketingu. Výstupem je materiál, resp. podklady pro prezentaci finální verze přípravné části marketingové kampaně audiovizuálního projektu.
TEMATICKÁ OSNOVA
1.Úvod do WOM marketingu: názvosloví, pravidla tvůrčích procesů a literatura. Přehled různých typů WOM marketingových case studies. Procesy vedoucí k definici produktu a kvalifikaci jeho produktových benefitů, identifikace potenciálních cílových skupin a jejich spotřebitelských potřeb.
2.Kritické myšlení.
3.Tvorba výše popsaných výstupů (produkt, cílové skupiny, jejich potřeby).
Výsledky učení
Cílem semináře je poskytnout studentům orientaci v problematice současného filmového marketingu se zaměřením na virální marketing a umožnit jim zamyslet se nad možnostmi, které jsou k dispozici k propagaci filmového díla, od stadia developmentu až po uvedení filmu do kin.
Předpoklady a další požadavky
---
Literatura
TALEB, Nassim. Zrádná nahodilost: o skryté roli náhody na trzích a v životě. Praha: Paseka, 2013. ISBN 978-80-7432-292-1.
TALEB, Nassim. Černá labuť: následky vysoce nepravděpodobných událostí. Praha: Paseka, 2011. ISBN 978-80-7432-128-3.
GLADWELL, Malcolm. Bod zlomu: o malých příčinách s velkými následky. 2. vyd. v českém jazyce. Přeložil Martin WEISS. Praha: Dokořán, 2007. ISBN 978-80-7363-165-9.
GLADWELL, Malcolm. Mimo řadu: anatomie úspěchu. Praha: Dokořán, 2009. ISBN 978-80-7363-249-6.
mediadesk.cz
filmcenter.cz
screendaily.com
Hodnoticí metody a kritéria
Během semestru se vyžaduje aktivní účast v diskusích na seminářích. Celkové hodnocení se skládá ze 75 % z docházky a aktivity na seminářích, a 25 % prezentace seminární práce.
Poznámka
---
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Produkce - Magisterské studium - 2023 (Povinné předměty)