Filmový marketing 2

Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
305FIMA2 zkouška 3 2 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 54 až 69 hodin domácí příprava česky letní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Marta ŠVECOVÁ

Katedra

Předmět zajišťuje Katedra produkce

Obsah

Základním tématem výuky jsou domácí a mezinárodní marketing a distribuce, použití případových studií nezávislých produkčních a distribučních společností.

Přednášky probíhají formou dialogu a kreativní práce na přípravě marketingové kampaně audiovizuálního projektu.

Součástí předmětu je tzv. projektová část, kdy studenti (rozděleni do 3 až 4 členných týmů) tvoří a připravují kampaň, event. její významné aktivity, přičemž se zamýšlejí nad optimálními možnostmi, které jsou k dispozici k propagaci audiovizuálního projektu. Interaktivní přednášky jsou zaměřeny na úspěšné strategie filmového marketingu pro každý z důležitých aspektů výroby a propagace audiovizuálního díla. Součástí semestrální práce je účast na dvoudenním modulu WOM, kterého cílem je uvést studenty do problematiky současného filmového marketingu v kontextu WOM (Word of Mouth) marketingu. Výstupem je materiál, resp. podklady pro prezentaci finální verze přípravné části marketingové kampaně audiovizuálního projektu.

TEMATICKÁ OSNOVA

1.Úvod do WOM marketingu: názvosloví, pravidla tvůrčích procesů a literatura. Přehled různých typů WOM marketingových case studies. Procesy vedoucí k definici produktu a kvalifikaci jeho produktových benefitů, identifikace potenciálních cílových skupin a jejich spotřebitelských potřeb.

2.Kritické myšlení.

3.Tvorba výše popsaných výstupů (produkt, cílové skupiny, jejich potřeby).

Výsledky učení

Cílem semináře je poskytnout studentům orientaci v problematice současného filmového marketingu se zaměřením na virální marketing a umožnit jim zamyslet se nad možnostmi, které jsou k dispozici k propagaci filmového díla, od stadia developmentu až po uvedení filmu do kin.

Předpoklady a další požadavky

---

Literatura

TALEB, Nassim. Zrádná nahodilost: o skryté roli náhody na trzích a v životě. Praha: Paseka, 2013. ISBN 978-80-7432-292-1.

TALEB, Nassim. Černá labuť: následky vysoce nepravděpodobných událostí. Praha: Paseka, 2011. ISBN 978-80-7432-128-3.

GLADWELL, Malcolm. Bod zlomu: o malých příčinách s velkými následky. 2. vyd. v českém jazyce. Přeložil Martin WEISS. Praha: Dokořán, 2007. ISBN 978-80-7363-165-9.

GLADWELL, Malcolm. Mimo řadu: anatomie úspěchu. Praha: Dokořán, 2009. ISBN 978-80-7363-249-6.

mediadesk.cz

filmcenter.cz

screendaily.com

Hodnoticí metody a kritéria

Během semestru se vyžaduje aktivní účast v diskusích na seminářích. Celkové hodnocení se skládá ze 75 % z docházky a aktivity na seminářích, a 25 % prezentace seminární práce.

Poznámka

---

Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:

Rozvrh zatím není připraven

Rozvrh na letní semestr 2024/2025:

06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po
Út
místnost 330
Učebna KP 330

(Lažanský palác)
ŠVECOVÁ M.
10:40–12:15
LICHÝ TÝDEN

(přednášková par. 1)
St
Čt

Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky
Út 10:40–12:15 Marta ŠVECOVÁ Učebna KP 330
Lažanský palác
přednášková par. 1

Předmět je součástí následujících studijních plánů