Seminář teorie zvukové tvorby

Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
308STZT zápočet 3 2 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 57 až 72 hodin domácí příprava česky zimní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Martin OŽVOLD

Katedra

Předmět zajišťuje Katedra zvukové tvorby

Obsah

Zotieranie hraníc medzi filmovou hudbou a zvukovým dizajnom predstavuje v súčasnej filmovej tvorbe nový dôležitý trend. Základným faktorom tohto posunu je hudobný a konceptuálny prístup ku filmovému zvuku, ktorý je koncipovaná ako jednotná forma.

Vývoj tohto trendu je možné sledovať vo filmoch Gus Van Santa, Larsa von Triera, Darrena Aronofskeho, Petra Stricklanda, alebo Clair Dennis.

Teoretické tézy prezentované v rámci semináru budú diskutované v kontexte teoretickej práce Danijela Kulezic-Wilson Sound Design Is the New Score: Theory, Aesthetics, and Erotics of the Integrated Soundtrack (2020).

Výsledky učení

Absolvent kurzu si ustáli teoretický korpus znalostí.

Předpoklady a další požadavky

x

Literatura

Doporučená literatura:

Kulezic-Wilson, Danijela: Sound Design is the New Score. Oxford University Press, 2020, ISBN 9780190855314.

Boland, Carl: A sonic arts approach to sound design practice. University of Glamorgan, 2012.

Hodnoticí metody a kritéria

seminární práce

Poznámka

x

Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:

06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po
Út
místnost 323
Sborovna KZT

(Lažanský palác)
OŽVOLD M.
17:20–18:55
(přednášková par. 1)
dle domluvy s pedagogem
St
Čt

Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky
Út 17:20–18:55 Martin OŽVOLD Sborovna KZT
Lažanský palác
dle domluvy s pedagogem přednášková par. 1

Rozvrh na letní semestr 2024/2025:

Rozvrh zatím není připraven

Předmět je součástí následujících studijních plánů