3D animace - režie a tvorba
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
309TD | zápočet | 2 | 42 hodiny PŘEDNÁŠEK za celý semestr (45 minut), 19 až 29 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra animované tvorby
Obsah
Dílna je věnována zvládnutí základů technologie 3D počítačové animace. Uvedení do problematiky 3D animace prostřednictvím ukázek současné tvorby. Vysvětlení obecně platných postupů při výrobě 3D animace. Terminologie spojená s výrobou 3D počítačové animace. Praktické ukázky a cvičení: modelování, texturování, rig,animace, rendering.
Výsledky učení
Po absolvování předmětu jsou studenti seznámeni se základními tvůrčími postupy při produkci 3D počítačové animace. Rozumí modelování 3D objektů, práci s materiály a renderování v programu Autodesk Maya. Dokáží ovládat a animovat standardní 3D charakter. Díky znalosti odborné terminologie jsou také připraveni na komunikaci v rámci týmu při výrobě 3D animovaného filmu.
Předpoklady a další požadavky
Obecná znalost práce na počítači
Otevřenost k novým technologickým postupům
Základní znalost práce v některém 2D grafickém editoru (Adobe Photoshop, Corel Draw apod.)
Znalost anglického jazyka
Literatura
Isaac Kerlow - The Art of 3D Computer Animation and Effects
William Vaughan - Digital Modeling
Sham Tickoo - Autodesk Maya 2018: A Comprehensive Guide
Hodnoticí metody a kritéria
Kredity jsou udělovány na základě:
-aktivity při realizaci praktických cvičení
-prezence
-prezentované práce na konci semestru
Poznámka
Z důvodu časové náročnosti předmětu, je nutné počítat se samostudiem a praktickým cvičením ve volném čase.
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Animovaná tvorba - bakalář_2020 (Povinné předměty)