GDS Game Jam 2021

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
312MGJ zápočet 3 96 hodiny výuky za celý semestr (45 minut), 3 až 18 hodin domácí příprava česky zimní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Katedra

Předmět zajišťuje Katedra herního designu

Obsah

Studenti v rámci akce GDS Game Jam 2021 sestaví týmy v maximálním počtu 4 studentů a připraví v průběhů 48 hodin hratelný prototyp videohry na zadané téma. Odpovědnosti v týmu mohou být rozděleny libovolně, jedinou podmínkou je aktivní participace každého člena týmu na tvůrčí činnosti související s přípravou prototypu (ať už je to herní design, programování, grafická / animační / zvuková tvorba, atd.). Po dokončení prototypu musí každý tým hru spolu s krátkým trailerem nahrát na stránky pořadatele game jamu k hodnocení.

Výsledky učení

Vytvoření hratelného prototypu videohry, rozvoj dovednosti souvisejících s týmovou prací, návrhem a vývojem malého videoherního projektu, rozvoj prezentačních a komunikačních schopností.

Předpoklady a další požadavky

Nejsou.

Literatura

FULLERTON, Tracy. Game design workshop: a playcentric approach to creating innovative games. Fourth edition. Boca Raton: Taylor & Francis, CRC Press, 2019. ISBN 978-1-138-09877-0.

SCHELL, Jesse. The art of game design: a book of lenses. Second edition. Boca Raton: CRC Press, 2015. ISBN 978-1-4665-9864-5.

BRATHWAITE, Brenda a Ian SCHREIBER. Challenges for game designers. Boston, MA: Course Technology/Cengage Learning, 2009. ISBN 978-1-58450-580-8.

Hodnoticí metody a kritéria

Účast na celé akci (pátek - neděle), aktivní participace na vývojovém procesu hry, odevzdání hratelné verze a traileru.

Poznámka

Určeno pro studenty KHD

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů