Middleware 2
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
312MW2 | zápočet | 3 | 3 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 44 až 59 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra herního designu
Obsah
V rámci předmětu se studenti seznámí s níže uvedenými tématy.
•Enemies and spawning
•Audio
•Práce s kamerou, izometrické vs. perspektivní zobrazení
•Cinemachine a Timeline
•Specifika mobilního vývoje
•Animace
•Světlo
•Tilemapy, SpriteShape
•Konzultace a řešení problémů ve vlastních projektech
Výsledky učení
Cílem předmětu je rozšířit technologické dovednosti studentů pro tvorbu her. Studenti se naučí, jak v herním enginu (v našem případě Unity) samostatně vytvořit pokročilejší herní prototyp. Studenti budou v rámci semináře rozšiřovat funkčnost projektu z předmětu Middleware I.
Předpoklady a další požadavky
Absolvování předmětu 312MW1 - Middleware 1
Literatura
Online zdroje pro samostudium: Vzdělávací portál Unity: https://unity3d.com/learn
Hodnoticí metody a kritéria
Docházka na semináře (alespoň 80%) nebo perfektní samostatné vypracování projektu dle zadání.
Poznámka
-
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Animovaná tvorba - magistr_2021 (Povinně volitelné předměty)
- Herní design - magistr (Povinné předměty)