Middleware 2

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
312MW2 zápočet 3 3 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 44 až 59 hodin domácí příprava česky letní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Katedra

Předmět zajišťuje Katedra herního designu

Obsah

V rámci předmětu se studenti seznámí s níže uvedenými tématy.

•Enemies and spawning

•Audio

•Práce s kamerou, izometrické vs. perspektivní zobrazení

•Cinemachine a Timeline

•Specifika mobilního vývoje

•Animace

•Světlo

•Tilemapy, SpriteShape

•Konzultace a řešení problémů ve vlastních projektech

Výsledky učení

Cílem předmětu je rozšířit technologické dovednosti studentů pro tvorbu her. Studenti se naučí, jak v herním enginu (v našem případě Unity) samostatně vytvořit pokročilejší herní prototyp. Studenti budou v rámci semináře rozšiřovat funkčnost projektu z předmětu Middleware I.

Předpoklady a další požadavky

Absolvování předmětu 312MW1 - Middleware 1

Literatura

Online zdroje pro samostudium: Vzdělávací portál Unity: https://unity3d.com/learn

Hodnoticí metody a kritéria

Docházka na semináře (alespoň 80%) nebo perfektní samostatné vypracování projektu dle zadání.

Poznámka

-

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů