Produkce a distribuce her 2

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
312PDH2 zápočet 2 20 hodiny PŘEDNÁŠEK za celý semestr (45 minut), 4 hodiny SEMINÁŘŮ za celý semestr (45 minut), 32 až 42 hodin domácí příprava česky letní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Katedra

Předmět zajišťuje Katedra herního designu

Obsah

I. Publikování herních titulů

Prvních pět přednášek o tom, co by měli studenti vědět, než vydají své první herní dílo.

  1. Testování, portování, lokalizace
  2. Obchodní a monetizační modely
  3. Publicita, PR, marketing
  4. Komunita
  5. Publikování

II. Distribuce herních titulů

Pět přednášek o hlavních trzích herního průmyslu, životním cyklu a archivování her.

  1. Mobilní platformy
  2. Osobní počítače
  3. Herní konzole
  4. Specifické trhy - VR, AR, MMO...
  5. Životní cyklus a archivace

IV. Konzultace projektů

Dvě přednášky budou věnovány konzultacím a prezentacím vlastních studentských projektů.

Výsledky učení

Cílem předmětu je předat studentům znalosti týkající se postprodukce, publikování, marketingu a distribuce her. Tyto znalosti pak přetaví v dovednosti při aplikaci na vlastní projekty. Studenti v rámci předmětu připraví plán publikování, marketingovou strategie a distribuční plán pro svůj projekt.

Předpoklady a další požadavky

-

Literatura

Doporučená literatura:

●COHEN, D. S., Sergio A. BUSTAMANTE a Tae Joon PARK. Producing games: from business and budgets to creativity and design. Amsterdam ; Boston: Focal Press, 2010. ISBN 978-0-240-81070-6.

●HIGHT, John a Jeannie NOVAK. Game development essentials: game project management. Clifton Park, NY: Thomson Delmar Learning, 2008. ISBN 978-1-4180-1541-1.

●HILL-WHITTALL, Richard. The indie game developer handbook. Burlington, MA: Focal Press, 2015. ISBN 978-1-138-82842-1.

●IRISH, Dan. The game producer’s handbook. Boston, MA: Thomson Course Technology, 2005. ISBN 978-1-59200-617-5.

Hodnoticí metody a kritéria

Podmínkou udělení atestace je odevzdání seminární práce o rozsahu 4 normostrany (plán publikování, marketingová strategie, distribuční plán) a aktivní účast na diskusích v hodinách.

Poznámka

Výuka 2h/týd

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů