Produkce a distribuce her 2
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
312PDH2 | zápočet | 2 | 20 hodiny PŘEDNÁŠEK za celý semestr (45 minut), 4 hodiny SEMINÁŘŮ za celý semestr (45 minut), 32 až 42 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra herního designu
Obsah
I. Publikování herních titulů
Prvních pět přednášek o tom, co by měli studenti vědět, než vydají své první herní dílo.
- Testování, portování, lokalizace
- Obchodní a monetizační modely
- Publicita, PR, marketing
- Komunita
- Publikování
II. Distribuce herních titulů
Pět přednášek o hlavních trzích herního průmyslu, životním cyklu a archivování her.
- Mobilní platformy
- Osobní počítače
- Herní konzole
- Specifické trhy - VR, AR, MMO...
- Životní cyklus a archivace
IV. Konzultace projektů
Dvě přednášky budou věnovány konzultacím a prezentacím vlastních studentských projektů.
Výsledky učení
Cílem předmětu je předat studentům znalosti týkající se postprodukce, publikování, marketingu a distribuce her. Tyto znalosti pak přetaví v dovednosti při aplikaci na vlastní projekty. Studenti v rámci předmětu připraví plán publikování, marketingovou strategie a distribuční plán pro svůj projekt.
Předpoklady a další požadavky
-
Literatura
Doporučená literatura:
●COHEN, D. S., Sergio A. BUSTAMANTE a Tae Joon PARK. Producing games: from business and budgets to creativity and design. Amsterdam ; Boston: Focal Press, 2010. ISBN 978-0-240-81070-6.
●HIGHT, John a Jeannie NOVAK. Game development essentials: game project management. Clifton Park, NY: Thomson Delmar Learning, 2008. ISBN 978-1-4180-1541-1.
●HILL-WHITTALL, Richard. The indie game developer handbook. Burlington, MA: Focal Press, 2015. ISBN 978-1-138-82842-1.
●IRISH, Dan. The game producer’s handbook. Boston, MA: Thomson Course Technology, 2005. ISBN 978-1-59200-617-5.
Hodnoticí metody a kritéria
Podmínkou udělení atestace je odevzdání seminární práce o rozsahu 4 normostrany (plán publikování, marketingová strategie, distribuční plán) a aktivní účast na diskusích v hodinách.
Poznámka
Výuka 2h/týd
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Herní design - magistr (Povinně volitelné předměty)