Game Engine pro uměleckou tvorbu 2
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
373GAE2 | zkouška | 2 | 4 hodiny SEMINÁŘŮ jedou za 14 dní (45 minut), 29 až 39 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Centrum audiovizuálních studií
Obsah
4 kombinace médií v herním engine (~10%)
Zvuk
Záznam a import animace (Motion capture)
Prostorová instalace (fyzická instalace v prostoru)
Cinematic modes
VFX - filmy, animace
5 Unity (~70%)
Bolt
Prefabs
OVR plugin
6 ostatní HW periferie (~10%)
Vive Tracker, Kinect, XTAL, Flow
Výsledky učení
Studenti se učí se vytvářet jednoduché, ale interaktivní a animované objekty
ve virtuálním prostoru. Kromě plně 3D virtuálních prostředí jsou představeny další
přístupy, jako je rozšířená realita nebo panoramatické snímky. Cílem je také
propojení prohlížečů virtuální reality a dalších softwarových komponent hojně
používaných na webu, či použití dalšího hardwaru.
Předpoklady a další požadavky
Podmínkou zápisu předmětu je absolvování předmětu 373GE1 a znalost:
2D grafika (Photoshop, Illustrator či ekvivalent)
3D grafika (Blender či ekvivalent)
Předmět 373GAE2 může při kontrole studijních plánů nahradit předmět 373GE2
Literatura
-
Hodnoticí metody a kritéria
- SEMESTR - (ZKOUŠKA) - výsledek studia
Student je schopen udělat plně interaktivní aplikaci využívající veškeré média ve VR
a animaci v herním enginu dle potřeb obsahu
Orientuje se v dostupných řešení jak software tak hardware
Poznámka
Výuka probíhá 1x za 14 dní v sudém kalendářním týdnu
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Audiovizuální studia - bakalář_2020 (Povinné předměty)