Anglický jazyk pro Arts Management 1
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
702DAAM1 | zkouška | 2 | 2 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 32 až 42 hodin domácí příprava | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Centrum jazykové přípravy
Obsah
Week 1: Introductions, Agreeing and Disagreeing
Week 2: Decision-making
Week 3: SWOT, Countability
Week 4: Basic Marketing Terms, Countability
Week 5: The Four 's of Marketing, Articles
Week 6: Promotion, Writing a press release, Passive voice
Week 7: Branding, Articles revision
Week 8: CRM, Have something done
Week 9: Arts Marketing, Articles revision
Week 10: Social media skills, -ed and -ing adjectives
Week 11: Targeting beyond core audience, Passive voice and Have something done revision
Week 12: Segmentation
Week 13: Revision
Výsledky učení
Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti schopni:
- popsat efektivní mediální strategii při propagaci kulturní / umělecké akce
- aktivně používat základní odbornou terminologii z oblasti brandingu, arts marketingu
- diskutovat na téma kreativita a strategie pro její podpoření
využívat komunikační a jazykové dovednosti v rozsahu probíraných gramatických jevů na úrovni B1+ podle SERR
Předpoklady a další požadavky
Předpokladem pro zapsání předmětu je znalost anglického jazyka na cca maturitní úrovni (B1+)
Literatura
studijní materiály předmětu v LMS Moodle: https://moodle.amu.cz/course/view.php?id=1054
Učebnice:
Koester, Almut and Angela Pitt, Michael Handford, Martin Lisboa. Business Advantage Intermediate. CUP, 2012.
Macmillan Life Skills https://www.macmillanenglish.com/be/blog-resources/article/macmillan-life-skills
Oxenden, Clive and Christina Latham-Koenig. New English File Intermediate. OUP, 2007.
Powell, Mark. In Company Intermediate. Macmillan Education, 2014.
podcasty Thinking Allowed, Life Kit atd.
vybrané články z časopisů a periodik, např. The New Yorker, The Guardian, BBC, Harvard Business Review atd.
Hodnoticí metody a kritéria
Požadavky pro udělení zkoušky:
- docházka (max. 5 absencí, netýká se studentů s paralelkou 99)
- písemný úkol 20%
- vocabulary journal 20% (termín a způsob odevzdání určí vyučující): min. 20 výrazů (se zaměřením na oborovou slovní zásobu)
- aktivita v hodinách s důrazem na mluvený projev 20% (netýká se studentů s paralelkou 99)
- lexikálně-gramatický test 40%
Hodnotící škála:
• A = 100-90% (výborný výkon převyšující daná kritéria)
• B = 89-80% (nadprůměrný výkon s minimem chyb)
• C = 79-73% (průměrný výkon s přijatelným počtem chyb)
• D = 72-66% (přijatelný výkon s větším počtem chyb)
• E = 65-60% (výkon vykazující minimální naplnění kritérií)
• F = 59% a méně (nepřijatelný výkon)
Student je povinen vykonat zkoušku, resp. vypracovat písemnou práci, osobně, poctivě a za dodržení stanovených pravidel. Poruší-li student pravidla zkoušky, je hodnocen stupněm „F“ nebo „nezapočteno“, a případně může být jeho jednání považováno za plagiátorství.
Plagiátorství je závažný přestupek proti etickým standardům vysokoškolského studia (viz Etický kodex AMU). Podrobněji se o tom, co je považováno za plagiátorství, můžete poučit zde: https://www.amu.cz/cs/studium/bakalarske-diplomove-a-disertacni-prace-vskp/tvorba-a-odevzdani-vskp/etika-psani-odborneho-textu-a-jak-citovat/
Webová stránka předmětu
https://moodle.amu.cz/course/view.php?id=1399
Poznámka
nejsou
Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
|
|
---|---|
Po |
|
Út |
|
St |
|
Čt |
|
Pá |
|
Datum | Den | Čas | Vyučující | Místo | Poznámky | Č. paralelky |
---|---|---|---|---|---|---|
St | 15:00–16:30 | Hana BARTŮŇKOVÁ | Učebna Karlova 26, Praha 1 |
paralelka 1 | ||
– | Hana BARTŮŇKOVÁ | paralelka 99 |
Rozvrh na letní semestr 2024/2025:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Produkce (B.A.) (Povinné předměty)