Anglický jazyk pro Arts Management 2

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
702DAAM2 zkouška 2 2 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 29 až 39 hodin domácí příprava česky letní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Katedra

Předmět zajišťuje Centrum jazykové přípravy

Obsah

Week 1: Talking about money, Comparative

Week 2: Project management, Adjectives and adverbs

Week 3: Describing trends, Gradable and strong adjectives

Week 4: For-profit and not-for-profit organizations, Intensifiers

Week 5: Earned and contributed income, Gerunds and infinitives

Week 6: Fundraising, Gerunds and infinitives

Week 7: Arts Marketing, -ed x -ing adjectives 2

Week 8: Corporate sponsorship, Gerunds and infinitives 3

Week 9: Crowdfunding, Passive voice

Week 10: Angel investors, Have something done

Week 11: Grants, Gerunds and infinitives revision

Week 12: Ticketing systems, Passive voice revision

Week 13: Other sources of income, Reported speech

Week 14: Budgeting, Revision

Výsledky učení

Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti schopni:

využívat komunikační a jazykové dovednosti v rozsahu probíraných gramatických jevů na úrovni B1+ podle SERR

Předpoklady a další požadavky

Předpokladem pro zápis předmětu je absolvování předmětů 702DAAM1, popř. znalosti a jazykové dovednosti odpovídající absolvování tohoto předmětu.

Literatura

studijní materiály předmětu v LMS Moodle:

https://moodle.amu.cz/course/view.php?id=1333

Učebnice:

Koester, Almut and Angela Pitt, Michael Handford, Martin Lisboa. Business Advantage Intermediate. CUP, 2012.

Macmillan Life Skills https://www.macmillanenglish.com/be/blog-resources/article/macmillan-life-skills

Oxenden, Clive and Christina Latham-Koenig. New English File Intermediate. OUP, 2007.

Powell, Mark. In Company Intermediate. Macmillan Education, 2014.

Powell, Mark and Allison, John. In company 3.0 Upper Intermediate. Macmillan Education, 2014.

podcasty Thinking Allowed, Life Kit atd.

vybrané články z časopisů a periodik, např. The New Yorker, The Guardian, BBC, Forbes, Harvard Business Review atd.

Hodnoticí metody a kritéria

Požadavky pro udělení zkoušky:

  1. docházka (max. 6 absencí)
  2. písemný úkol (bližší informace v semináři a v Moodle) 20%
  3. poslech a krátká prezentace (bližší informace v semináři a v Moodle) 20%
  4. aktivita v hodinách (s důrazem na mluvený projev) 20%
  5. lexikálně-gramatický test 40%

Hodnotící škála:

• A = 100-90% (výborný výkon převyšující daná kritéria)

• B = 89-80% (nadprůměrný výkon s minimem chyb)

• C = 79-73% (průměrný výkon s přijatelným počtem chyb)

• D = 72-66% (přijatelný výkon s větším počtem chyb)

• E = 65-60% (výkon vykazující minimální naplnění kritérií)

• F = 59% a méně (nepřijatelný výkon)

Student je povinen vykonat zkoušku, resp. vypracovat písemnou práci, osobně, poctivě a za dodržení stanovených pravidel. Poruší-li student pravidla zkoušky, je hodnocen stupněm „F“ nebo „nezapočteno“, a případně může být jeho jednání považováno za plagiátorství.

Plagiátorství je závažný přestupek proti etickým standardům vysokoškolského studia (viz Etický kodex AMU). Podrobněji se o tom, co je považováno za plagiátorství, můžete poučit zde: https://www.amu.cz/cs/studium/bakalarske-diplomove-a-disertacni-prace-vskp/tvorba-a-odevzdani-vskp/etika-psani-odborneho-textu-a-jak-citovat/

Poznámka

nejsou

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů