Profesní angličtina 3
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
702HPA3 | zápočet | 3 | 2 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 57 až 72 hodin domácí příprava | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Centrum jazykové přípravy
Obsah
Week 1: Revision, Agreeing and Disagreeing
Week 2: Decision-making
Week 3: SWOT, Countability
Week 4: Basic Marketing Terms, Countability
Week 5: The Four 's of Marketing, Articles
Week 6: Promotion, Writing a press release, Passive voice
Week 7: Branding, Articles revision
Week 8: CRM, Have something done
Week 9: Arts Marketing, Articles revision
Week 10: Social media skills, -ed and -ing adjectives
Week 11: Targeting beyond core audience, Passive voice and Have something done revision
Week 12: Segmentation
Week 13: Revision
Výsledky učení
Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti schopni:
- popsat efektivní mediální strategii při propagaci kulturní / umělecké akce
- aktivně používat základní odbornou terminologii z oblasti brandingu, arts marketingu
- diskutovat na téma kreativita a strategie pro její podpoření
využívat komunikační a jazykové dovednosti v rozsahu probíraných gramatických jevů na úrovni B1+ podle SERR
Předpoklady a další požadavky
Znalost AJ na úrovni B1+
Literatura
Povinná literatura:
Mackenzie, Ian. Management and Marketing. LTP, 1997. ISBN 1 899396 80 2
Mackenzie, Ian. Financial English. LTP, 1995. ISBN 1 899396 00 4
Mascull, Bill. Business Vocabulary in Use. CUP, 2002. ISBN 0 521 77529 9
Mascull, Bill. Business Vocabulary in Use Advanced. CUP, 2010. ISBN 978 0521 128292
Koestner, Almut. Business Advantage. Student’s Book. Intermediate. CUP, 2012. ISBN 978 0 521 13220 6
Rosenberg, Marjorie. Business Advantage. Personal Study Book. Intermediate. CUP, 2012. ISBN 978 1 107 692264 0
Doporučená literatura:
Handford, Michael. Business Advantage.Student’s Book. Upper-Intermediate. CUP, 2011. ISBN 978 0 521 132217 6
Godwin, Joy. Business Advantage.Personal Study Book. Upper-Intermediate. CUP, 2011. ISBN 978 0 521 281130 0
Hewings, Martin. Advanced Grammar in Use. CUP, 2000. ISBN 0 521 49868 6
Kennedy, Michael. Oxford Concise Dictionary of MUSIC. OUP, 1996. ISBN 0 19 280037 X
McCarthy, Michael a O´Dell, Felicity. English Vocabulary in Use. CUP, 1996. ISBN 0 521 423961
Murphy, Raymond. English Grammar in Use. 3rd Edition. CUP, 2004. ISBN 0 521 53289 2
Vince, Michael. Intermediate Language Practice. 3rd Edition. Macmillan, 2010. ISBN 9780 2307 2698 7
Powell, Mark. Presenting in English. LTP, 1996. ISBN 1 899396 30 6
Foster, Kenneth. Arts Leadership (Mastering Management in the Creative and Cultural Industries). London: Routledge, 2018. ISBN: 978-1138740297.
Mallia, Karen L. Leadership in the Creative Industries: Principles and Practice. Wiley-Blackwell, 2019. ISBN: 978-1-119-33400-2.
Rosewall, Ellen. Arts Management: Uniting Arts and Audiences in the 21st Century. Oxford: OUP, 2013. ISBN: 978-0199973705.
Tonks, Ann. A to Z of Arts Management: Reflections on Theory and Reality. 2nd edition. London: Routledge, 2020. ISBN: 9780367351397.
Hodnoticí metody a kritéria
Zápočet je udělen za:
- aktivní účast na semináři
- vypracování zadaných úkolů
- absolvování závěrečného testu.
Povinná docházka je 70%, tedy minimální účast na 9 seminářích.
Webová stránka předmětu
https://moodle.amu.cz/course/view.php?id=1352
Poznámka
nejsou
Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
|
|
---|---|
Po |
|
Út |
|
St |
|
Čt |
|
Pá |
|
Datum | Den | Čas | Vyučující | Místo | Poznámky | Č. paralelky |
---|---|---|---|---|---|---|
Čt | 15:15–16:45 | Hana BARTŮŇKOVÁ | Učebna CJP 219 Tržiště 20, Praha 1 (vchod z Rektorátu AMU, Malostranské nám. 12) |
paralelka 1 |
Rozvrh na letní semestr 2024/2025:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Hudební produkce (Bc) - od 2022/23 (Povinné předměty)