Katedra scenáristiky a dramaturgie
Seznam oborů a studijních plánů zajišťovaných katedrou
- Scenáristika a dramaturgie (8204R027) – bakalářský
- Scenáristika a dramaturgie (8204T027) – magisterský
Předměty zajišťované katedrou
| Kód | Název předmětu | ZIMNÍ SEMESTR | LETNÍ SEMESTR | |||||
| Vyučující | zakončení | kredity | rozsah | zakončení | kredity | rozsah | ||
| 301MAM | Albert Marenčín: iniciátor a záštita nového slovenského filmu v 60. letech Lubor Dohnal
|
Z | 2 | 20/S | Zapsat | |||
| 301AS | Analýza scénáře Jiří Dufek
|
KZ | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 301BTP | Bakalářská teoretická práce Lubor Dohnal
|
Z | 3 | Zapsat | ||||
| 301BSH | Bakalářský scénář pro středometrážní hraný film či TV inscenaci Hana Cielová, Lubor Dohnal, Jiří Dufek, Edgar Dutka, Martin Ryšavý, Jaroslav Vanča
|
Z | 5 | Zapsat | ||||
| 301DSL | Dlouhometrážní scénář - adaptace literární předlohy Lubor Dohnal
|
KZ | 4 | Zapsat | ||||
| 301DAS1 | Dramaturgická analýza scénáře 1 Jiří Dufek
|
KZ | 2 | 26/S | Zapsat | |||
| 301DAS2 | Dramaturgická analýza scénáře 2 Jiří Dufek
|
KZ | 2 | 26/S | Zapsat | |||
| 301DS1 | Dramaturgický seminář 1 Martin Ryšavý
|
KZ | 2 | 3/T | Zapsat | |||
| 301DS2 | Dramaturgický seminář 2 Martin Ryšavý
|
KZ | 2 | 3/T | Zapsat | |||
| 301DS3 | Dramaturgický seminář 3 Martin Ryšavý
|
KZ | 2 | 3/T | Zapsat | |||
| 301DS4 | Dramaturgický seminář 4 Martin Ryšavý
|
KZ | 2 | 3/T | Zapsat | |||
| 301ES | Esej Lubor Dohnal, Martin Ryšavý
|
KZ | 5 | KZ | 5 | Zapsat | ||
| 301ECS1 | Etudy scenáristického semináře 1 Petr Jarchovský
|
KZ | 2 | Zapsat | ||||
| 301ECS2 | Etudy scenáristického semináře 2 Petr Jarchovský
|
KZ | 2 | Zapsat | ||||
| 301FP | Filmová povídka Hana Cielová, Lubor Dohnal, Jiří Dufek, Petr Jarchovský, Martin Ryšavý, Jaroslav Vanča
|
KZ | 3 | Zapsat | ||||
| 301JSF1 | Jazyk scénáře a jazyk filmu 1 Lubor Dohnal
|
KZ | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 301JSF2 | Jazyk scénáře a jazyk filmu 2 Lubor Dohnal
|
KZ | 2 | 26/S | Zapsat | |||
| 301JSF3 | Jazyk scénáře a jazyk filmu 3 Lubor Dohnal
|
KZ | 2 | 26/S | Zapsat | |||
| 301JSF4 | Jazyk scénáře a jazyk filmu 4 Lubor Dohnal
|
KZ | 2 | 26/S | Zapsat | |||
| 301JSF5 | Jazyk scénáře a jazyk filmu 5 Lubor Dohnal
|
KZ | 2 | 26/T | Zapsat | |||
| 301KZ1 | Klauzurní zkouška 1 Lubor Dohnal
|
ZK | 3 | Zapsat | ||||
| 301KZ2 | Klauzurní zkouška 2 Lubor Dohnal
|
ZK | 3 | Zapsat | ||||
| 301KVDS | Kompletní verze diplomového scénáře Lubor Dohnal
|
Z | 20 | Zapsat | ||||
| 301KDR | Koncipovaná DV reportáž či portrétní studie 8 minut Rudolf Adler
|
KZ | 2 | Zapsat | ||||
| 301KD1 | Konzultační dílna KSD 1 Lubor Dohnal, Jiří Dufek, Edgar Dutka, Petr Jarchovský, Martin Ryšavý, Jaroslav Vanča
|
Z | 1 | 9/S | Zapsat | |||
| 301KD2 | Konzultační dílna KSD 2 Lubor Dohnal, Jiří Dufek, Edgar Dutka, Petr Jarchovský, Martin Ryšavý, Jaroslav Vanča
|
Z | 1 | 9/S | Zapsat | |||
| 301KA | Krátká adaptace Hana Cielová, Lubor Dohnal, Jiří Dufek, Edgar Dutka, Martin Ryšavý
|
KZ | 2 | Zapsat | ||||
| 301LPB | Literární povídka pro bakalářský scénář Hana CIELOVÁ, Lubor Dohnal, Jiří Dufek, Edgar Dutka, Petr Jarchovský, Martin Ryšavý, Jaroslav Vanča
|
KZ | 2 | Zapsat | ||||
| 301LF1 | Literatura ve filmu 1 Marie Mravcová
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 301LF2 | Literatura ve filmu 2 Marie Mravcová
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 301MCL1 | Moderní česká literatura 1 Antonín Jelínek
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 301MCL2 | Moderní česká literatura 2 Antonín Jelínek
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 301MMT | Možnosti multimediální tvorby Alois Fišárek
|
KZ | 1 | 8/S | Zapsat | |||
| 301NCF | Námět celovečerního filmu Hana Cielová, Lubor Dohnal, Jiří Dufek, Petr Jarchovský, Martin Ryšavý, Jaroslav Vanča
|
KZ | 2 | Zapsat | ||||
| 301NDS | Námět diplomového scénáře Hana Cielová, Lubor Dohnal, Jiří Dufek, Edgar Dutka, Petr Jarchovský, Martin Ryšavý, Jaroslav Vanča
|
KZ | 2 | Zapsat | ||||
| 301OE | Obrazová etuda 3-5 minut Jiří Myslík
|
Z | 1 | Zapsat | ||||
| 301OBTP | Osnova bakalářské teoretické práce Hana Cielová, Lubor Dohnal, Jiří Dufek, Martin Ryšavý, Jaroslav Vanča
|
Z | 1 | Zapsat | ||||
| 301PP | Pedagogická praxe KSD Lubor Dohnal
|
Z | 5 | 20/S | Z | 5 | 20/S | Zapsat |
| 301PM1 | Práce s motivem 1 Martin Ryšavý
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 301PM2 | Práce s motivem 2 Martin Ryšavý
|
KZ | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 301POSD | Praktika oboru scenáristika a dramaturgie Hana Cielová, Lubor Dohnal, Jiří Dufek, Edgar Dutka, Petr Jarchovský, Martin Ryšavý
|
Z | 0 | 8/S | Zapsat | |||
| 301PZT | Problematika žánrové tvorby Hana Cielová
|
KZ | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 301PRV | Příprava a realizace videoetudy Lubor Dohnal
|
KZ | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 301RF1 | Rozbory filmů 1 Marie Mravcová
|
Z | 1 | 13/S | Zapsat | |||
| 301RF2 | Rozbory filmů 2 Marie Mravcová
|
KZ | 1 | 13/S | Zapsat | |||
| 301RF3 | Rozbory filmů 3 Marie Mravcová
|
Z | 1 | 13/S | Zapsat | |||
| 301RF4 | Rozbory filmů 4 Marie Mravcová
|
KZ | 1 | 13/S | Zapsat | |||
| 301SD1 | Scenáristická dílna 1 Lubor Dohnal, Jiří Dufek, Edgar Dutka, Petr Jarchovský, Martin Ryšavý, Jaroslav Vanča
|
Z | 1 | 3/T | Zapsat | |||
| 301SD2 | Scenáristická dílna 2 Lubor Dohnal, Jiří Dufek, Edgar Dutka, Petr Jarchovský, Martin Ryšavý, Jaroslav Vanča
|
Z | 1 | 3/T | Zapsat | |||
| 301SD3 | Scenáristická dílna 3 Lubor Dohnal, Jiří Dufek, Edgar Dutka, Petr Jarchovský, Martin Ryšavý, Jaroslav Vanča
|
Z | 1 | 3/T | Zapsat | |||
| 301SD4 | Scenáristická dílna 4 Lubor Dohnal, Jiří Dufek, Edgar Dutka, Petr Jarchovský, Martin Ryšavý, Jaroslav Vanča
|
Z | 2 | 3/T | Zapsat | |||
| 301SD5 | Scenáristická dílna 5 Lubor Dohnal, Jiří Dufek, Edgar Dutka, Petr Jarchovský, Martin Ryšavý, Jaroslav Vanča
|
Z | 2 | 3/T | Zapsat | |||
| 301SD6 | Scenáristická dílna 6 Lubor Dohnal, Jiří Dufek, Edgar Dutka, Petr Jarchovský, Martin Ryšavý, Jaroslav Vanča
|
Z | 2 | 3/T | Zapsat | |||
| 301SD7 | Scenáristická dílna 7 Lubor Dohnal, Jiří Dufek, Edgar Dutka, Petr Jarchovský, Martin Ryšavý, Jaroslav Vanča
|
Z | 2 | 3/T | Zapsat | |||
| 301SS1 | Scenáristický seminář 1 Edgar Dutka, Petr Jarchovský, Jaroslav Vanča
|
Z | 1 | 3/T | Zapsat | |||
| 301SS2 | Scenáristický seminář 2 Edgar Dutka, Petr Jarchovský, Jaroslav Vanča
|
Z | 1 | 3/T | Zapsat | |||
| 301SS3 | Scenáristický seminář 3 Jiří Dufek, Edgar Dutka, Petr Jarchovský, Jaroslav Vanča
|
KZ | 2 | 3/T | Zapsat | |||
| 301SS4 | Scenáristický seminář 4 Jiří Dufek, Petr Jarchovský, Jaroslav Vanča
|
KZ | 2 | 3/T | Zapsat | |||
| 301SS5 | Scenáristický seminář 5 Jiří Dufek, Petr Jarchovský, Jaroslav Vanča
|
KZ | 2 | 3/T | Zapsat | |||
| 301SAF1 | Scenáristika animovaného filmu 1 Edgar Dutka
|
KZ | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 301SAF2 | Scenáristika animovaného filmu 2 Edgar Dutka
|
KZ | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 301SFE | Seminář filmové estetiky Stanislav Ulver
|
KZ | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 301SBP1 | Seminář k bakalářské teoretické práci 1 Jiří Dufek
|
Z | 1 | 1/T | Zapsat | |||
| 301SBP2 | Seminář k bakalářské teoretické práci 2 Jiří Dufek
|
Z | 1 | 1/T | Zapsat | |||
| 301SDP1 | Seminář k teoretické diplomové práci 1 Stanislav Ulver
|
Z | 1 | 1/T | Zapsat | |||
| 301SDP2 | Seminář k teoretické diplomové práci 2 Stanislav Ulver
|
KZ | 2 | 1/T | Zapsat | |||
| 301SDP3 | Seminář k teoretické diplomové práci 3 Stanislav Ulver
|
Z | 1 | 1/T | Zapsat | |||
| 301MULD | Schillerovo drama Úklady a láska z pohledu dnešní dramaturgie Jiří Dufek
|
Z | 2 | Zapsat | ||||
| 301SBS1 | Soustředění bakalářského stupně 1 Lubor Dohnal
|
Z | 1 | 2/D | Zapsat | |||
| 301SBS2 | Soustředění bakalářského stupně 2 Lubor Dohnal
|
Z | 1 | 2/D | Zapsat | |||
| 301SBS3 | Soustředění bakalářského stupně 3 Lubor Dohnal
|
Z | 1 | 2/D | Zapsat | |||
| 301SDD | Stavba dramatického díla - základní pojmy Jiří Dufek
|
KZ | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 301SAF | Storyboard animovaného filmu Edgar Dutka
|
KZ | 2 | Zapsat | ||||
| 301SL1 | Světová literatura 1 Marie Mravcová
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 301SL2 | Světová literatura 2 Marie Mravcová
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 301SL3 | Světová literatura 3 Marie Mravcová
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 301SL4 | Světová literatura 4 Marie Mravcová
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 301SDS | Synopse diplomového scénáře Lubor Dohnal
|
KZ | 3 | Zapsat | ||||
| 301SDA | Synopse dlouhé adaptace Hana Cielová, Lubor Dohnal, Jiří Dufek, Edgar Dutka, Martin Ryšavý, Jaroslav Vanča
|
KZ | 2 | Zapsat | ||||
| 301TDP | Teze diplomové práce KSD Lubor Dohnal
|
Z | 2 | Z | 2 | Zapsat | ||
| 301UOSD | Úvod do oboru scenáristika a dramaturgie Lubor Dohnal, Jiří Dufek, Petr Jarchovský
|
Z | 1 | 6/S | Zapsat | |||
| 301VDP | Verze teoretické diplomové práce Lubor Dohnal
|
Z | 10 | Zapsat | ||||
| 301VE | Videoetuda 5-7 minut Lubor Dohnal
|
Z | 2 | Zapsat | ||||
| 301ZVPF | Základní vyjadřovací prostředky filmu Jan Bernard
|
KZ | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 301ZDT | Základy dokumentární tvorby Rudolf Adler
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 301ZKP | Základy kameramanské praxe Jiří Myslík
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 302ZSP | Základy scenáristické praxe Lubor Dohnal
|
Z | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 301ZSP1 | Závěrečné soustředění v Poněšicích 1 Lubor Dohnal
|
Z | 1 | 5/D | Zapsat | |||
| 301ZSP2 | Závěrečné soustředění v Poněšicích 2 Lubor Dohnal
|
Z | 1 | 5/D | Zapsat | |||
| 301ZSP3 | Závěrečné soustředění v Poněšicích 3 Lubor Dohnal
|
Z | 1 | 5/D | Zapsat | |||
| 301ZSP4 | Závěrečné soustředění v Poněšicích 4 Lubor Dohnal
|
Z | 1 | 5/D | Zapsat | |||
| 301ZSP5 | Závěrečné soustředění v Poněšicích 5 Lubor Dohnal
|
Z | 1 | 5/D | Zapsat | |||