Studijní plán Obor Bicí nástroje (Mg) – 1. ročník
| Studijní obor: Bicí nástroje | Katedra bicích nástrojů |
| Studijní program: Hudební umění | Typ studia: Navazující magisterské |
| Název předmětu | ZIMNÍ SEMESTR | LETNÍ SEMESTR | ||||||||
| vyučující | kód | zakončení | kredity | rozsah | kód | zakončení | kredity | rozsah | ||
| Povinné předměty hlavního oboru | ||||||||||
| Bicí nástroje
Tomáš Ondrůšek
|
173BN7 | Z | 15 | 2/T | Zapsat | 173BN8 | ZK | 14 | 2/T | Zapsat |
| Seminář bicích
Tomáš Ondrůšek
|
173SB7 | Z | 2 | 2/T | Zapsat | 173SB8 | Z | 2 | 2/T | Zapsat |
| Minimální počet kreditů za semestr | 17 | 16 | ||||||||
| Povinné předměty další | ||||||||||
| Hudební estetika
Roman Dykast, Jan Vičar
|
108HE1 | Z | 2 | 1/T | Zapsat | 108HE2 | ZK | 2 | 1/T | Zapsat |
| Komorní hra - soudobá hudba
Václav Bernášek, Jana Brožková, Alois Čoček, Štěpán Koutník, Ivana Loudová, František Malý, Jiří Mihule, Zdeněk Pulec, Vladimír
Rejlek, Liběna Séquardtová, Vladimír Vlasák
|
121KHS7 | Z | 4 | 2/T | Zapsat | 121KHS8 | Z | 4 | 2/T | Zapsat |
| Koncertní praxe
Tomáš Ondrůšek, Vladimír Vlasák
|
173KP3 | Z | 1 | Zapsat | ||||||
| Poetika interpretačního výkonu
Ivana Bažantová
|
108PIV1 | Z | 2 | Zapsat | 108PIV2 | Z | 2 | Zapsat | ||
| Seminář hudební estetiky
Roman Dykast, Jan Vičar
|
108SHE1 | Z | 3 | 1/T | Zapsat | 108SHE2 | Z | 3 | 1/T | Zapsat |
| Minimální počet kreditů za semestr | 11 | 12 | ||||||||
| Povinně volitelné předměty | ||||||||||
| Minimální počet kreditů za semestr | 0 | 0 | ||||||||
| Volitelné předměty | ||||||||||
| Volitelné předměty pro obor Bicí (Mg) - výběr | ||||||||||
| Druhý cizí jazyk (Mg) - výběr | ||||||||||
| Pohybová a relaxační výchova - výběr | ||||||||||
| Tělesná výchova - výběr | ||||||||||
| Minimální počet kreditů za semestr | 0 | 0 | ||||||||
| Počet předepsaných kreditů celkem | 28 | 28 | ||||||||
| Doporučený počet kreditů za semestr, které byste měli získat z povinně volitelných a volitelných předmětů | 2 | 2 | ||||||||
| Celkový doporučený počet kreditů za semestr | 30 | 30 | ||||||||