Volitelné předměty FAMU
| Kód | Název předmětu | ZIMNÍ SEMESTR | LETNÍ SEMESTR | |||||
| Vyučující | zakončení | kredity | rozsah | zakončení | kredity | rozsah | ||
| 373MATV | Altervize Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 3 | 18/S | Zapsat | |||
| 373MAT2 | Altervize 2 Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 3 | 8/S | Zapsat | |||
| 301AS | Analýza scénáře Jiří DUFEK
|
Z | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 300AJK1 | Anglický jazyk: intenzivní kurz 1 Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 1 | 5/D | Zapsat | |||
| 300AJK2 | Anglický jazyk: intenzivní kurz 2 Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 1 | 5/D | Zapsat | |||
| 309AC | Animovaný clip Barbora DLOUHÁ
|
Z | 1 | 8/S | Zapsat | |||
| 304APN1 | Asistentská praxe nad limit KK 1 Marek JÍCHA
|
Z | 3 | 40/S | Zapsat | |||
| 304APN2 | Asistentská praxe nad limit KK 2 Marek JÍCHA
|
Z | 3 | 40/S | Zapsat | |||
| 304APN3 | Asistentská praxe nad limit KK 3 Marek JÍCHA
|
Z | 3 | 40/S | Zapsat | |||
| 307MAPF | Audiovizuální interpretace fotografie Martin HRUBÝ
|
Z | 3 | 12/S | Zapsat | |||
| 305AP1 | Autorské právo 1 Petr OSTROUCHOV
|
Z | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 305AP2 | Autorské právo 2 Petr OSTROUCHOV
|
ZK | 3 | 16/S | Zapsat | |||
| 306BPP1 | Bakalářská pedagogická praxe 1 Ivo TRAJKOV
|
Z | 2 | Z | 2 | Zapsat | ||
| 306BPP2 | Bakalářská pedagogická praxe 2 Ivo TRAJKOV
|
Z | 2 | Z | 2 | Zapsat | ||
| 306BPP3 | Bakalářská pedagogická praxe 3 Ivo TRAJKOV
|
Z | 2 | Z | 2 | Zapsat | ||
| 360BC | Basic Czech Ilona KOŘÁNOVÁ
|
ZK | 3 | 2/T | Zapsat | |||
| 373MBF | Britský asijský film Ladislav ŠERÝ
|
Z | 2 | 8/S | Zapsat | |||
| 373MCMA | Camera magica - archeologie pohyblivého obrazu Miloš VOJTĚCHOVSKÝ
|
Z | 2 | 11/S | Zapsat | |||
| 307MCFM | Cesty a cestovatelé na filmech a fotografiích Jaroslav BÁRTA
|
Z | 1 | 5/S | Zapsat | |||
| 373MCID | Cinemadance Pavel JECH
|
Z | 3 | 4/D | Z | 3 | 4/D | Zapsat |
| 300CJM1 | Cizí jazyk mimo nabídku KCJ 1 Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 1 | 2/t | Z | 1 | 2/t | Zapsat |
| 300CJM2 | Cizí jazyk mimo nabídku KCJ 2 Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 1 | 2/t | Z | 1 | 2/t | Zapsat |
| 300CJM3 | Cizí jazyk mimo nabídku KCJ 3 Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 1 | 2/t | Z | 1 | 2/t | Zapsat |
| 300CJM4 | Cizí jazyk mimo nabídku KCJ 4 Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 1 | 2/t | Z | 1 | 2/t | Zapsat |
| 300CJM5 | Cizí jazyk mimo nabídku KCJ 5 Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 1 | 2/t | Z | 1 | 2/t | Zapsat |
| 300CJMZ | Cizí jazyk mimo nabídku KCJ - zkouška Alice RŮŽIČKOVÁ
|
ZK | 1 | ZK | 1 | Zapsat | ||
| 304MSLB | Česká kameramanská škola pohledem Ludvíka Barana Marek JÍCHA
|
Z | 1 | 8/S | Zapsat | |||
| 304MSMS | Česká kameramanská škola pohledem Martina Štrby Marek JÍCHA
|
Z | 1 | 8/S | Zapsat | |||
| 305DAB | Dabing pro produkci Jiří BERÁNEK
|
Z | 1 | 12/S | Zapsat | |||
| 305DA2 | Daně 2 Zuzana HERČÍKOVÁ
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 373DVU1 | Dějiny a teorie výtvarného umění a architektury 1 Vladimír CZUMALO
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 373DVU2 | Dějiny a teorie výtvarného umění a architektury 2 Vladimír CZUMALO
|
ZK | 3 | 2/T | Zapsat | |||
| 373DVU3 | Dějiny a teorie výtvarného umění a architektury 3 Vladimír CZUMALO
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 373DVU4 | Dějiny a teorie výtvarného umění a architektury 4 Vladimír CZUMALO
|
ZK | 3 | 2/T | Zapsat | |||
| 308DH1 | Dějiny hudby 1 Pavel KOPECKÝ
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 308DH2 | Dějiny hudby 2 Pavel KOPECKÝ
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 309DS1 | Dílna (scénář) 1 Jiří KUBÍČEK
|
Z | 1 | 3/T | Zapsat | |||
| 309DS2 | Dílna (scénář) 2 Jiří KUBÍČEK
|
Z | 1 | 3/T | Zapsat | |||
| 307DIK | Dílna Ivana Kafky Ivan KAFKA
|
ZK | 3 | 39/S | Zapsat | |||
| 307DJK | Dílna Jaroslava Kučery Jaroslav KUČERA
|
ZK | 3 | 39/S | Zapsat | |||
| 307DJHK | Dílna Jiřího Hanke Jiří HANKE
|
ZK | 3 | 39/S | Zapsat | |||
| 307DMC | Dílna Michala Cihláře Michal CIHLÁŘ
|
ZK | 3 | 39/S | Zapsat | |||
| 307DMH | Dílna Miloty Havránkové Milota HAVRÁNKOVÁ
|
ZK | 3 | 39/S | Zapsat | |||
| 305DS | Dílna softwarová Luboš VÁLA
|
Z | 1 | 1/T | Z | 1 | 1/T | Zapsat |
| 307DVK1 | Dílna Viktora Koláře 1 Viktor KOLÁŘ
|
Z | 1 | 39/S | Zapsat | |||
| 307DVK2 | Dílna Viktora Koláře 2 Viktor KOLÁŘ
|
ZK | 2 | 39/S | Zapsat | |||
| 306DAB1 | Dramaturgická analýza biblických příběhů a postav 1 Libuše MARTÍNKOVÁ
|
Z | 1 | 24/S | Zapsat | |||
| 306DAB2 | Dramaturgická analýza biblických příběhů a postav 2 Libuše MARTÍNKOVÁ
|
ZK | 2 | 24/S | Zapsat | |||
| 301DAS1 | Dramaturgická analýza scénáře 1 Jiří DUFEK
|
Z | 2 | 26/S | Zapsat | |||
| 301DAS2 | Dramaturgická analýza scénáře 2 Jiří DUFEK
|
ZK | 2 | 26/S | Zapsat | |||
| 373MDP | DVD Publishig Tomáš POSPISZYL
|
Z | 2 | 10/S | Zapsat | |||
| 305EK1 | Ekonomie 1 Mikroekonomie Ivan TOMEK
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 305EK2 | Ekonomie 2 Makroekonomie Ivan TOMEK
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 305EPF | Evropské podpůrné fondy Helena ULDRICHOVÁ
|
Z | 1 | 12/S | Zapsat | |||
| 307EMER | Excursion in Printing Works REPROPRINT Martin STECKER
|
Z | 2 | Zapsat | ||||
| 307MEF | Exkurze FOMA Jaroslav BÁRTA
|
Z | 1 | Zapsat | ||||
| 302EL | Experimentální laboratoř Petr MAREK
|
Z | 1 | Z | 1 | Zapsat | ||
| 301FMP | Fakta, mýty, příběhy Jiří DUFEK
|
Z | 1 | 9/S | Zapsat | |||
| 303MSFD | Festival Jeden svět: Současný francouzský dokumentární film Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 2 | 9/S | Zapsat | |||
| 305SC | Filmová a televizní scénografie Jan FÍLA
|
Z | 2 | 16/S | Zapsat | |||
| 306FH | Filmová hudba Jiří MUCHOW
|
Z | 2 | 12/S | Zapsat | |||
| 304FL1 | Filmová laboratoř 1 Aleš BOŠTIČKA
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 304FITE | Filmová technika a technologie Jiří MYSLÍK
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 301MFS | Filmový středověk Jiří DUFEK
|
Z | 1 | 8/S | Zapsat | |||
| 304FT1 | Filmový trik 1 Antonín WEISER
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 373MFFD | Fotografická a filmová dokumentace vědecké práce Tomáš PETRÁŇ
|
Z | 4 | 30/S | Zapsat | |||
| 307EMGP | Genre photography in press in Bohemia around 1940 Kateřina KLARICOVÁ
|
Z | 3 | 6/S | Zapsat | |||
| 306GFJ1 | Gramatika filmového jazyka 1 Martin DOLENSKÝ
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 306GFJ2 | Gramatika filmového jazyka 2 Martin DOLENSKÝ
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 306GFJ3 | Gramatika filmového jazyka 3 Martin DOLENSKÝ
|
Z | 1 | 26/S | Zapsat | |||
| 306GFJ4 | Gramatika filmového jazyka 4 Martin DOLENSKÝ
|
ZK | 3 | 26/T | Zapsat | |||
| 304MHD | HD kamery Marek JÍCHA
|
Z | 1 | 6/S | Zapsat | |||
| 305HCF | Historie české filmové produkce Jiří BERÁNEK
|
Z | 1 | 12/S | Zapsat | |||
| 373HV | Hudba a vizualita: kapitoly z dějin hudby na pozadí vývoje vnímání Vladimír FRANZ
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 309HKD | Hudební clip digitální Niké PAPADOPULOSOVÁ
|
Z | 1 | 8/S | Zapsat | |||
| 373MICC | Independence, Conjunction and Concurrence: Sound for the Moving Image Pavel JECH
|
Z | 3 | 16/S | Zapsat | |||
| 373MFTI | Indické filmové umění: škola FTII v Puně versus Bollywood Ladislav ŠERÝ
|
Z | 1 | 9/S | Zapsat | |||
| 373INM1 | Intermedialita a nová média 1 Miloš VOJTĚCHOVSKÝ
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 373INM2 | Intermedialita a nová média 2 Miloš VOJTĚCHOVSKÝ
|
ZK | 3 | 2/T | Zapsat | |||
| 373INM3 | Intermedialita a nová média 3 Miloš VOJTĚCHOVSKÝ
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 373INM4 | Intermedialita a nová média 4 Miloš VOJTĚCHOVSKÝ
|
ZK | 3 | 2/T | Zapsat | |||
| 373ITT1 | Intermediální tvorba a technologie 1 Miloš VOJTĚCHOVSKÝ
|
ZK | 3 | 6/T | Zapsat | |||
| 373ITT2 | Intermediální tvorba a technologie 2 Miloš VOJTĚCHOVSKÝ
|
ZK | 3 | 6/T | Zapsat | |||
| 373MICP | Intro Course to Panoramatic Photography Pavel JECH
|
Z | 2 | 18/S | Zapsat | |||
| 360IFTC | Introduction to Film Theory and Criticism Michal BREGANT, Petra DOMINKOVÁ
|
ZK | 3 | 4/T | Zapsat | |||
| 303IP | Investigativní postupy a dokumentární film Martin ŘEZNÍČEK
|
Z | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 373MJB | Jana Boková Michal BREGANT
|
Z | 3 | 18/S | Zapsat | |||
| 373MJMF | Japonský marginální film Martin ČIHÁK
|
Z | 2 | 18/S | Zapsat | |||
| 301JSF1 | Jazyk scénáře a jazyk filmu 1 Lubor DOHNAL
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 303MJVK | Johan van der Keuken Petr KUBICA
|
Z | 2 | 8/S | Zapsat | |||
| 304KO | Kamera - oko Marek JÍCHA
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 306KDSS | Kapitoly z dějin střihové skladby Martin ČIHÁK
|
Z | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 305MKT | Komerční televize - principy, vývoj, vlastní tvorba Pavel BOROVAN
|
Z | 2 | 12/S | Zapsat | |||
| 304MKOB | Komprese obrazu Jiří MYSLÍK
|
Z | 1 | 8/S | Zapsat | |||
| 373KD1 | Konzultační dílna CAS 1 Vít JANEČEK, Tomáš POSPISZYL, Pavel RYŠKA
|
Z | 1 | 9/S | Zapsat | |||
| 373KD2 | Konzultační dílna CAS 2 Vít JANEČEK, Tomáš POSPISZYL, Pavel RYŠKA
|
Z | 1 | 9/S | Zapsat | |||
| 309KD1 | Konzultační dílna KAT 1 Libuše ČIHAŘOVÁ, Aurel KLIMT, Jan KLOS, Pavel KOUTSKÝ, Jiří KUBÍČEK, Břetislav POJAR
|
Z | 1 | 9/S | Zapsat | |||
| 309KD2 | Konzultační dílna KAT 2 Libuše ČIHAŘOVÁ, Aurel KLIMT, Jan KLOS, Pavel KOUTSKÝ, Jiří KUBÍČEK, Břetislav POJAR
|
Z | 1 | 9/S | Zapsat | |||
| 303KD1 | Konzultační dílna KDT 1 Rudolf ADLER, Miroslav JANEK, Alice RŮŽIČKOVÁ, Martin ŘEZNÍČEK, Helena TŘEŠTÍKOVÁ, Karel VACHEK
|
Z | 1 | 9/S | Zapsat | |||
| 303KD2 | Konzultační dílna KDT 2 Rudolf ADLER, Miroslav JANEK, Alice RŮŽIČKOVÁ, Martin ŘEZNÍČEK, Helena TŘEŠTÍKOVÁ, Karel VACHEK
|
Z | 1 | 9/S | Zapsat | |||
| 305KD1 | Konzultační dílna KP 1 Jaromír KALLISTA, Čestmír KOPECKÝ, Petr OUKROPEC, Otakar SVOBODA
|
Z | 1 | 9/S | Zapsat | |||
| 305KD2 | Konzultační dílna KP 2 Jaromír KALLISTA, Čestmír KOPECKÝ, Petr OUKROPEC, Otakar SVOBODA
|
Z | 1 | 9/S | Zapsat | |||
| 302KD1 | Konzultační dílna KR 1 Jasmina BLAŽEVIČ, Marek BOUDA, Věra CHYTILOVÁ, Pavel MAREK, Petr MAREK, Jan NĚMEC
|
Z | 1 | 9/S | Zapsat | |||
| 302KD2 | Konzultační dílna KR 2 Jasmina BLAŽEVIČ, Marek BOUDA, Věra CHYTILOVÁ, Pavel MAREK, Petr MAREK, Jan NĚMEC
|
Z | 1 | 9/S | Zapsat | |||
| 301KD1 | Konzultační dílna KSD 1 Lubor DOHNAL, Jiří DUFEK, Edgar DUTKA, Martin RYŠAVÝ, Jaroslav VANČA
|
Z | 1 | 9/S | Zapsat | |||
| 301KD2 | Konzultační dílna KSD 2 Lubor DOHNAL, Jiří DUFEK, Martin RYŠAVÝ, Jaroslav VANČA
|
Z | 1 | 9/S | Zapsat | |||
| 306KD1 | Konzultační dílna KSS 1 Jan DAŇHEL, Antonie JANKOVÁ, Ivo TRAJKOV, Drahomira VIHANOVÁ
|
Z | 1 | 9/S | Zapsat | |||
| 306KD2 | Konzultační dílna KSS 2 Jan DAŇHEL, Antonie JANKOVÁ, Ivo TRAJKOV, Drahomira VIHANOVÁ
|
Z | 1 | 9/S | Zapsat | |||
| 373MLM | Laura Mulvey Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 2 | 9/S | Zapsat | |||
| 303LS1 | Literární seminář 1 Petr KUBICA
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 303LS2 | Literární seminář 2 Petr KUBICA
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 301LF1 | Literatura ve filmu 1 Marie MRAVCOVÁ
|
Z | 1 | 44/S | Zapsat | |||
| 301LF2 | Literatura ve filmu 2 Marie MRAVCOVÁ
|
ZK | 2 | 44/S | Zapsat | |||
| 305MOS | Marketing - orientace na spotřebitele Ivan TOMEK
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 305MP | Mediální právo Petr OSTROUCHOV
|
ZK | 2 | 16/S | Zapsat | |||
| 305MPK | Mechanismy podpory kinematografie Hana VÁCHALOVÁ
|
Z | 1 | 12/S | Zapsat | |||
| 373MTN | Mé tělo mi nepatří Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 3 | 27/S | Zapsat | |||
| 300MD | Metodologický seminář Vít JANEČEK, Petr KUBICA
|
Z | 1 | 6/S | Z | 1 | 6/S | Zapsat |
| 300MD2 | Metodologický seminář 2 Vít JANEČEK, Petr KUBICA
|
Z | 2 | 6/S | Z | 2 | 6/S | Zapsat |
| 304MOC1 | Mimořádná nebo oborová cvičení ostatních kateder 1 Marek JÍCHA
|
Z | 3 | Zapsat | ||||
| 304MOC2 | Mimořádná nebo oborová cvičení ostatních kateder 2 Marek JÍCHA
|
Z | 3 | Zapsat | ||||
| 304MOC3 | Mimořádná nebo oborová cvičení ostatních kateder 3 Marek JÍCHA
|
Z | 3 | Zapsat | ||||
| 304MOC4 | Mimořádná nebo oborová cvičení ostatních kateder 4 Marek JÍCHA
|
Z | 3 | Zapsat | ||||
| 304MOC5 | Mimořádná nebo oborová cvičení ostatních kateder 5 Marek JÍCHA
|
Z | 3 | Zapsat | ||||
| 373MMO | Moc obrazu, obraz moci Ladislav ŠERÝ
|
Z | 1 | 7/S | Zapsat | |||
| 306MTTP | Moderní trendy TV techniky pro pokročilé Josef PEŠEK
|
Z | 1 | 9/S | Zapsat | |||
| 373MMS | Moravský Santini Vladimír CZUMALO
|
Z | 3 | 4/D | Zapsat | |||
| 373MMSS | Možnosti a práce v softwaru SHAKE Vít JANEČEK
|
Z | 2 | 6/S | Zapsat | |||
| 301MMT | Možnosti multimediální tvorby Alois FIŠÁREK
|
Z | 2 | 8/S | Zapsat | |||
| 373MO | Myšlení obrazem Miroslav PETŘÍČEK
|
ZK | 3 | 2/T | Zapsat | |||
| 306NSAF | Nelineární střih / Avid Xpress DV + Film Composer - pro pokročilé Vladimír CABALKA
|
Z | 1 | 12/S | Zapsat | |||
| 306NSFC | Nelineární střih / Final Cut Vladimír CABALKA
|
Z | 1 | 12/S | Zapsat | |||
| 306NSLT | Nelineární střih / Lightwork + Touch Vladimír CABALKA
|
Z | 1 | 12/S | Zapsat | |||
| 308NCA1 | Nepovinná cvičení nebo praxe A 1 Vladimír SKALL
|
Z | 1 | Zapsat | ||||
| 308NCA2 | Nepovinná cvičení nebo praxe A 2 Vladimír SKALL
|
Z | 1 | Zapsat | ||||
| 308NCA3 | Nepovinná cvičení nebo praxe A 3 Vladimír SKALL
|
Z | 1 | Zapsat | ||||
| 308NCA4 | Nepovinná cvičení nebo praxe A 4 Vladimír SKALL
|
Z | 1 | Zapsat | ||||
| 308NCA5 | Nepovinná cvičení nebo praxe A 5 Vladimír SKALL
|
Z | 1 | Zapsat | ||||
| 308NCB1 | Nepovinná cvičení nebo praxe B 1 Vladimír SKALL
|
Z | 2 | Zapsat | ||||
| 308NCB2 | Nepovinná cvičení nebo praxe B 2 Vladimír SKALL
|
Z | 2 | Zapsat | ||||
| 308NCB3 | Nepovinná cvičení nebo praxe B 3 Vladimír SKALL
|
Z | 2 | Zapsat | ||||
| 308NCB4 | Nepovinná cvičení nebo praxe B 4 Vladimír SKALL
|
Z | 2 | Zapsat | ||||
| 308NCB5 | Nepovinná cvičení nebo praxe B 5 Vladimír SKALL
|
Z | 2 | Zapsat | ||||
| 308NCC1 | Nepovinná cvičení nebo praxe C 1 Vladimír SKALL
|
Z | 3 | Zapsat | ||||
| 308NCC2 | Nepovinná cvičení nebo praxe C 2 Vladimír SKALL
|
Z | 3 | Zapsat | ||||
| 308NCC3 | Nepovinná cvičení nebo praxe C 3 Vladimír SKALL
|
Z | 3 | Zapsat | ||||
| 308NCC4 | Nepovinná cvičení nebo praxe C 4 Vladimír SKALL
|
Z | 3 | Zapsat | ||||
| 308NCC5 | Nepovinná cvičení nebo praxe C 5 Vladimír SKALL
|
Z | 3 | Zapsat | ||||
| 308NCD1 | Nepovinná cvičení nebo praxe D 1 Vladimír SKALL
|
Z | 4 | Zapsat | ||||
| 308NCD2 | Nepovinná cvičení nebo praxe D 2 Vladimír SKALL
|
Z | 4 | Zapsat | ||||
| 308NCD3 | Nepovinná cvičení nebo praxe D 3 Vladimír SKALL
|
Z | 4 | Zapsat | ||||
| 308NCD4 | Nepovinná cvičení nebo praxe D 4 Vladimír SKALL
|
Z | 4 | Zapsat | ||||
| 308NCD5 | Nepovinná cvičení nebo praxe D 5 Vladimír SKALL
|
Z | 4 | Zapsat | ||||
| 373MNK | Nestřílejte na kritiky Marek VAJCHR
|
Z | 2 | 7/S | Zapsat | |||
| 373MNV | Nová vlna, Godard a ti druzí Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 2 | 7/S | Zapsat | |||
| 305MOA1 | Obchodní angličtina pro produkci 1 Petr SLÁDEČEK
|
Z | 2 | 10/S | Zapsat | |||
| 305MOA2 | Obchodní angličtina pro produkci 2 Petr SLÁDEČEK
|
Z | 2 | 10/S | Zapsat | |||
| 304MOSE | Obrazové senzory a displeje Jiří MYSLÍK
|
Z | 1 | 8/S | Zapsat | |||
| 373MFC1 | On Set with French Cinema: Claude Miller Helena BENDOVÁ
|
Z | 2 | 9/S | Zapsat | |||
| 373MOA | Open Archives: prezentace mediálních umění a digitální archívy Miloš VOJTĚCHOVSKÝ
|
Z | 2 | Zapsat | ||||
| 303OS1 | Otevřený seminář 1 Karel VACHEK
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 303OS2 | Otevřený seminář 2 Karel VACHEK
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 303OS3 | Otevřený seminář 3 Karel VACHEK
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 303OS4 | Otevřený seminář 4 Karel VACHEK
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 306PS | Pedagogický seminář |
Z | 1 | 16/S | Předmět není vypsán | |||
| 300PDA1 | Pentium dějin audiovize: Dějiny animovaného filmu 1 Pavel RYŠKA
|
ZK | 2 | 4/T | Zapsat | |||
| 300PDA2 | Pentium dějin audiovize: Dějiny animovaného filmu 2 Pavel RYŠKA
|
ZK | 2 | 4/T | Zapsat | |||
| 300PDV1 | Pentium dějin audiovize: Dějiny avantgardního filmu 1 Stanislav ULVER
|
ZK | 2 | 4/T | Zapsat | |||
| 300PDV2 | Pentium dějin audiovize: Dějiny avantgardního filmu 2 Martin ČIHÁK
|
ZK | 2 | 4/T | Zapsat | |||
| 300PDD1 | Pentium dějin audiovize: Dějiny dokumentárního filmu 1 Vít JANEČEK, Tomáš PETRÁŇ
|
ZK | 2 | 4/T | Zapsat | |||
| 300PDD2 | Pentium dějin audiovize: Dějiny dokumentárního filmu 2 Vít JANEČEK, Tomáš PETRÁŇ
|
ZK | 2 | 4/T | Zapsat | |||
| 300PDF1 | Pentium dějin audiovize: Dějiny fotografie 1 |
ZK | 2 | 4/T | Předmět není vypsán | |||
| 300PDF2 | Pentium dějin audiovize: Dějiny fotografie 2 |
ZK | 2 | 4/T | Předmět není vypsán | |||
| 300PDU1 | Pentium dějin audiovize: Současný ruský film 1 Galina KOPANĚVA
|
ZK | 2 | 4/T | Zapsat | |||
| 300PDU2 | Pentium dějin audiovize: Současný ruský film 2 Galina KOPANĚVA
|
ZK | 2 | 4/T | Zapsat | |||
| 306POFT | Periferní oblasti filmové a TV tvorby Ivo VODSEĎÁLEK
|
Z | 1 | 26/S | Zapsat | |||
| 304PKP | Photoshop v kameramanské praxi Antonín WEISER
|
Z | 1 | 2/T | Z | 1 | 2/T | Zapsat |
| 373MPIX | Pixilace Martin ČIHÁK
|
Z | 3 | 14/S | Zapsat | |||
| 307MPL | Portréty lidí Jaroslav BÁRTA
|
Z | 3 | 10/S | Zapsat | |||
| 300PPS1 | Práce ve prospěch FAMU 1 Michal BREGANT
|
Z | 1 | Z | 1 | Zapsat | ||
| 300PPS0 | Práce ve prospěch FAMU 10 Michal BREGANT
|
Z | 10 | Z | 10 | Zapsat | ||
| 300PPS2 | Práce ve prospěch FAMU 2 Michal BREGANT
|
Z | 2 | Z | 2 | Zapsat | ||
| 300PPS3 | Práce ve prospěch FAMU 3 Michal BREGANT
|
Z | 3 | Z | 3 | Zapsat | ||
| 300PPS4 | Práce ve prospěch FAMU 4 Michal BREGANT
|
Z | 4 | Z | 4 | Zapsat | ||
| 300PPS5 | Práce ve prospěch FAMU 5 Michal BREGANT
|
Z | 5 | Z | 5 | Zapsat | ||
| 300PPS6 | Práce ve prospěch FAMU 6 Michal BREGANT
|
Z | 6 | Z | 6 | Zapsat | ||
| 300PPS7 | Práce ve prospěch FAMU 7 Michal BREGANT
|
Z | 7 | Z | 7 | Zapsat | ||
| 300PPS8 | Práce ve prospěch FAMU 8 Michal BREGANT
|
Z | 8 | Z | 8 | Zapsat | ||
| 300PPS9 | Práce ve prospěch FAMU 9 Michal BREGANT
|
Z | 9 | Z | 9 | Zapsat | ||
| 373MPPP | Practice and Theory of Panorama Photography Michal BREGANT
|
Z | 2 | 12/S | Zapsat | |||
| 307EMPG | Prague´s parks and gardens Josef PTÁČEK
|
Z | 5 | 20/S | Zapsat | |||
| 306PD1 | Praktická dramaturgie 1 Ivo TRAJKOV
|
Z | 1 | 26/S | Zapsat | |||
| 306PD2 | Praktická dramaturgie 2 Ivo TRAJKOV
|
ZK | 2 | 26/S | Zapsat | |||
| 306PDKF | Praktická dramaturgie krátkého filmu Pavel JECH
|
Z | 2 | 12/S | Zapsat | |||
| 305PR1 | Právo 1 Jan TRYZNA, František VYSKOČIL
|
ZK | 3 | 2/T | Zapsat | |||
| 305PR2 | Právo 2 František VYSKOČIL
|
ZK | 3 | 2/T | Zapsat | |||
| 305PR3 | Právo 3 |
ZK | 3 | 2/T | Předmět není vypsán | |||
| 305PR4 | Právo 4 František VYSKOČIL
|
ZK | 3 | 2/T | Zapsat | |||
| 303PDF1 | Produkce dokumentárních filmů v Evropě 1 Ivana MILOŠEVIČ
|
Z | 2 | 18/S | Zapsat | |||
| 303PDF2 | Produkce dokumentárních filmů v Evropě 2 Ivana MILOŠEVIČ
|
Z | 2 | 18/S | Zapsat | |||
| 305PEZ | Produkce elektronické zábavy Lubor KOPECKÝ
|
Z | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 305PPVT | Produkční praxe ve výrobě televizních pořadů Otakar SVOBODA
|
ZK | 3 | 3/D | Zapsat | |||
| 305PO | Programování a obchod Petr SLÁDEČEK
|
ZK | 3 | 2/T | Zapsat | |||
| 307EPR5 | Project 5 Josef PTÁČEK
|
Z | 1 | 13/S | Zapsat | |||
| 307EPR6 | Project 6 Josef PTÁČEK
|
ZK | 4 | 13/S | Zapsat | |||
| 307EPR7 | Project 7 Josef PTÁČEK
|
Z | 1 | 13/S | Zapsat | |||
| 307EPR8 | Project 8 Josef PTÁČEK
|
ZK | 4 | 13/S | Zapsat | |||
| 373PD1 | Projekce a dialogy 1 Vladimír HENDRICH, Vít JANEČEK
|
ZK | 1 | 3/T | Zapsat | |||
| 373PD2 | Projekce a dialogy 2 Vladimír HENDRICH, Vít JANEČEK
|
ZK | 1 | 3/T | Zapsat | |||
| 373PD3 | Projekce a dialogy 3 Vladimír HENDRICH, Vít JANEČEK
|
ZK | 1 | 3/T | Zapsat | |||
| 373PD4 | Projekce a dialogy 4 Vladimír HENDRICH, Vít JANEČEK
|
ZK | 1 | 3/T | Zapsat | |||
| 373PD5 | Projekce a dialogy 5 Vladimír HENDRICH, Vít JANEČEK
|
ZK | 1 | 3/T | Zapsat | |||
| 373PD6 | Projekce a dialogy 6 Vladimír HENDRICH, Vít JANEČEK
|
ZK | 1 | 3/T | Zapsat | |||
| 302PR1 | Projekce KR 1 Marek BOUDA, Petr MAREK, Radim VALAK
|
Z | 1 | 26/S | Zapsat | |||
| 302PR10 | Projekce KR 10 Marek BOUDA, Petr MAREK, Radim VALAK
|
Z | 1 | 26/S | Zapsat | |||
| 302PR2 | Projekce KR 2 Marek BOUDA, Petr MAREK, Radim VALAK
|
Z | 1 | 26/S | Zapsat | |||
| 302PR3 | Projekce KR 3 Marek BOUDA, Petr MAREK, Radim VALAK
|
Z | 1 | 26/S | Zapsat | |||
| 302PR4 | Projekce KR 4 Marek BOUDA, Petr MAREK, Radim VALAK
|
Z | 1 | 26/S | Zapsat | |||
| 302PR5 | Projekce KR 5 Marek BOUDA, Petr MAREK, Radim VALAK
|
Z | 1 | 26/S | Zapsat | |||
| 302PR6 | Projekce KR 6 Marek BOUDA, Petr MAREK, Radim VALAK
|
Z | 1 | 26/S | Zapsat | |||
| 302PR7 | Projekce KR 7 Marek BOUDA, Petr MAREK, Radim VALAK
|
Z | 1 | 26/S | Zapsat | |||
| 302PR8 | Projekce KR 8 Marek BOUDA, Petr MAREK, Radim VALAK
|
Z | 1 | 26/S | Zapsat | |||
| 302PR9 | Projekce KR 9 Marek BOUDA, Petr MAREK, Radim VALAK
|
Z | 1 | 26/S | Zapsat | |||
| 307PRO5 | Projekt 5 Jaroslav BÁRTA
|
Z | 1 | 13/S | Zapsat | |||
| 307PRO6 | Projekt 6 Jaroslav BÁRTA
|
ZK | 4 | 13/S | Zapsat | |||
| 307PRO7 | Projekt 7 Jaroslav BÁRTA
|
Z | 1 | 13/S | Zapsat | |||
| 307PRO8 | Projekt 8 Jaroslav BÁRTA
|
ZK | 4 | 13/S | Zapsat | |||
| 302PFV1 | Prolínání filmového obrazu a výtvarna 1 Petr ADAMEC, Radim VALAK
|
Z | 2 | 3/T | Zapsat | |||
| 302PFV2 | Prolínání filmového obrazu a výtvarna 2 Radim VALAK
|
Z | 2 | 3/T | Zapsat | |||
| 300DCK1 | Přehled dějin české kinematografie 1 Ivan KLIMEŠ
|
ZK | 2 | 6/T | Zapsat | |||
| 300DCK2 | Přehled dějin české kinematografie 2 Ivan KLIMEŠ
|
ZK | 2 | 6/T | Zapsat | |||
| 300DCK3 | Přehled dějin české kinematografie 3 Ivan KLIMEŠ
|
ZK | 2 | 6/T | Zapsat | |||
| 300DSK1 | Přehled dějin světové kinematografie 1 Jan BERNARD
|
ZK | 2 | 6/T | Zapsat | |||
| 300DSK2 | Přehled dějin světové kinematografie 2 Jan BERNARD
|
ZK | 2 | 6/T | Zapsat | |||
| 300DSK3 | Přehled dějin světové kinematografie 3 Jan BERNARD, Vít JANEČEK
|
ZK | 2 | 6/T | Zapsat | |||
| 373PIP | Psychologické inspirace procesu Jan SIŘÍNEK
|
Z | 2 | 20/S | Zapsat | |||
| 373REK | Realizace estetických kategorií ve filmu Jan BERNARD
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 301RPT | Reflexe obecných a filozofických pojmů ve filmové a TV tvorbě Ivo VODSEĎÁLEK
|
Z | 2 | 28/S | Zapsat | |||
| 302REP | Režisérská praxe Petr NIKOLAEV
|
Z | 2 | 10/S | Zapsat | |||
| 373MRMF | Ruský marginální film Martin ČIHÁK
|
Z | 2 | 18/S | Zapsat | |||
| 304RK | Řeč kamery Jiří MYSLÍK
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 373SRF | Sebereflexivita ve filmu Helena BENDOVÁ
|
ZK | 3 | 2/T | Zapsat | |||
| 309SST | Seminář: Storyboard Břetislav POJAR
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 306SEF1 | Seminář experimentálního filmu 1 Henry Lyman HILLS
|
Z | 1 | 18/S | Zapsat | |||
| 306SEF2 | Seminář experimentálního filmu 2 Henry Lyman HILLS
|
ZK | 2 | 18/S | Zapsat | |||
| 373SFA | Seminář filmové analýzy Helena BENDOVÁ, Vít JANEČEK
|
ZK | 3 | 2/T | Zapsat | |||
| 305SSD | Seminář k současné distribuci Aleš DANIELIS
|
Z | 2 | 18/S | Zapsat | |||
| 373SMK | Seminář mediální kritiky Stanislav ULVER
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 373SMO | Seminář myšlení obrazem Vít JANEČEK, Miroslav PETŘÍČEK
|
ZK | 2 | 16/S | Zapsat | |||
| 307OSF1 | Seminář osobností 1 Jaroslav BÁRTA, Robert SILVERIO
|
Z | 1 | 13/S | Zapsat | |||
| 307OSF2 | Seminář osobností 2 Jaroslav BÁRTA, Robert SILVERIO
|
ZK | 2 | 13/S | Zapsat | |||
| 307OSF3 | Seminář osobností 3 Jaroslav BÁRTA, Robert SILVERIO
|
Z | 1 | 13/S | Zapsat | |||
| 307OSF4 | Seminář osobností 4 Jaroslav BÁRTA, Robert SILVERIO
|
ZK | 2 | 13/S | Zapsat | |||
| 307OSF5 | Seminář osobností 5 Jaroslav BÁRTA, Robert SILVERIO
|
Z | 1 | 13/S | Zapsat | |||
| 307OSF6 | Seminář osobností 6 Jaroslav BÁRTA, Robert SILVERIO
|
ZK | 2 | 13/S | Zapsat | |||
| 306SA1 | Seminář skladebné analýzy 1 Jan DAŇHEL, Martin DOLENSKÝ, Tomáš DORUŠKA, Antonie JANKOVÁ, Ivo TRAJKOV, Drahomira VIHANOVÁ
|
Z | 1 | 26/S | Zapsat | |||
| 306SA2 | Seminář skladebné analýzy 2 Martin ČIHÁK, Jan DAŇHEL, Martin DOLENSKÝ, Tomáš DORUŠKA, Antonie JANKOVÁ, Ivo TRAJKOV, Drahomira VIHANOVÁ
|
Z | 1 | 26/S | Zapsat | |||
| 306SA3 | Seminář skladebné analýzy 3 Jan DAŇHEL, Martin DOLENSKÝ, Tomáš DORUŠKA, Antonie JANKOVÁ, Ivo TRAJKOV, Drahomira VIHANOVÁ
|
Z | 1 | 26/S | Zapsat | |||
| 306SA4 | Seminář skladebné analýzy 4 Martin ČIHÁK, Jan DAŇHEL, Martin DOLENSKÝ, Tomáš DORUŠKA, Antonie JANKOVÁ, Ivo TRAJKOV, Drahomira VIHANOVÁ
|
Z | 1 | 26/S | Zapsat | |||
| 306SA5 | Seminář skladebné analýzy 5 Jan DAŇHEL, Martin DOLENSKÝ, Tomáš DORUŠKA, Antonie JANKOVÁ, Ivo TRAJKOV, Drahomira VIHANOVÁ
|
Z | 1 | 26/S | Zapsat | |||
| 306SA6 | Seminář skladebné analýzy 6 Martin ČIHÁK, Jan DAŇHEL, Martin DOLENSKÝ, Tomáš DORUŠKA, Antonie JANKOVÁ, Ivo TRAJKOV, Drahomira VIHANOVÁ
|
Z | 1 | 26/S | Zapsat | |||
| 307MSP | Slaný papír Jaroslav BÁRTA
|
Z | 2 | 18/S | Zapsat | |||
| 373STM | Sociologické teorie médií Irena REIFOVÁ
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 306SDPO | Softwary pro digitální postprodukci obrazu Vít KOMRZÝ
|
Z | 1 | 6/S | Zapsat | |||
| 307SOF | Současná fotografie Robert SILVERIO
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 373MARG | Současný argentinský film a pozadí jeho světového úspěchu Vít JANEČEK
|
Z | 2 | 6/S | Zapsat | |||
| 300SCS1 | Stáž na jiných českých VŠ 1 Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 1 | Z | 1 | Zapsat | ||
| 300SCS2 | Stáž na jiných českých VŠ 2 Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 2 | Z | 2 | Zapsat | ||
| 300SCS3 | Stáž na jiných českých VŠ 3 Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 3 | Z | 3 | Zapsat | ||
| 300SCS4 | Stáž na jiných českých VŠ 4 Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 4 | Z | 4 | Zapsat | ||
| 300SCS5 | Stáž na jiných českých VŠ 5 Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 5 | Z | 5 | Zapsat | ||
| 300SCS6 | Stáž na jiných českých VŠ 6 Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 6 | Z | 6 | Zapsat | ||
| 300SCS7 | Stáž na jiných českých VŠ 7 Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 7 | Z | 7 | Zapsat | ||
| 300SCS8 | Stáž na jiných českých VŠ 8 Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 8 | Z | 8 | Zapsat | ||
| 300SZ1 | Stáž na zahraniční VŠ 1 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 1 | Z | 1 | Zapsat | ||
| 300SZ10 | Stáž na zahraniční VŠ 10 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 10 | Z | 10 | Zapsat | ||
| 300SZ11 | Stáž na zahraniční VŠ 11 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 11 | Z | 11 | Zapsat | ||
| 300SZ12 | Stáž na zahraniční VŠ 12 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 12 | Z | 12 | Zapsat | ||
| 300SZ13 | Stáž na zahraniční VŠ 13 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 13 | Z | 13 | Zapsat | ||
| 300SZ14 | Stáž na zahraniční VŠ 14 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 14 | Z | 14 | Zapsat | ||
| 300SZ15 | Stáž na zahraniční VŠ 15 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 15 | Z | 15 | Zapsat | ||
| 300SZ16 | Stáž na zahraniční VŠ 16 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 16 | Z | 16 | Zapsat | ||
| 300SZ17 | Stáž na zahraniční VŠ 17 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 17 | Z | 17 | Zapsat | ||
| 300SZ18 | Stáž na zahraniční VŠ 18 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 18 | Z | 18 | Zapsat | ||
| 300SZ19 | Stáž na zahraniční VŠ 19 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 19 | Z | 19 | Zapsat | ||
| 300SZ2 | Stáž na zahraniční VŠ 2 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 2 | Z | 2 | Zapsat | ||
| 300SZ20 | Stáž na zahraniční VŠ 20 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 20 | Z | 20 | Zapsat | ||
| 300SZ21 | Stáž na zahraniční VŠ 21 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 21 | Z | 21 | Zapsat | ||
| 300SZ22 | Stáž na zahraniční VŠ 22 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 22 | Z | 22 | Zapsat | ||
| 300SZ23 | Stáž na zahraniční VŠ 23 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 23 | Z | 23 | Zapsat | ||
| 300SZ24 | Stáž na zahraniční VŠ 24 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 24 | Z | 24 | Zapsat | ||
| 300SZ25 | Stáž na zahraniční VŠ 25 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 25 | Z | 25 | Zapsat | ||
| 300SZ26 | Stáž na zahraniční VŠ 26 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 26 | Z | 26 | Zapsat | ||
| 300SZ27 | Stáž na zahraniční VŠ 27 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 27 | Z | 27 | Zapsat | ||
| 300SZ28 | Stáž na zahraniční VŠ 28 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 28 | Z | 28 | Zapsat | ||
| 300SZ29 | Stáž na zahraniční VŠ 29 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 29 | Z | 29 | Zapsat | ||
| 300SZ3 | Stáž na zahraniční VŠ 3 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 3 | Z | 3 | Zapsat | ||
| 300SZ30 | Stáž na zahraniční VŠ 30 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 30 | Z | 30 | Zapsat | ||
| 300SZ4 | Stáž na zahraniční VŠ 4 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 4 | Z | 4 | Zapsat | ||
| 300SZ5 | Stáž na zahraniční VŠ 5 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 5 | Z | 5 | Zapsat | ||
| 300SZ6 | Stáž na zahraniční VŠ 6 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 6 | Z | 6 | Zapsat | ||
| 300SZ7 | Stáž na zahraniční VŠ 7 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 7 | Z | 7 | Zapsat | ||
| 300SZ8 | Stáž na zahraniční VŠ 8 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 8 | Z | 8 | Zapsat | ||
| 300SZ9 | Stáž na zahraniční VŠ 9 Ladislav ŠERÝ
|
Z | 9 | Z | 9 | Zapsat | ||
| 306DFP1 | Střihová skladba dokumentárního filmu v praxi 1 Alois FIŠÁREK
|
Z | 1 | 6/S | Předmět není vypsán | |||
| 306DFP2 | Střihová skladba dokumentárního filmu v praxi 2 Zdeněk PATOČKA
|
Z | 1 | 6/S | Zapsat | |||
| 306SNF1 | Střihová skladba narativního filmu v praxi 1 Andrija ZAFRANOVIČ
|
Z | 4 | 36/S | Zapsat | |||
| 306SNF2 | Střihová skladba narativního filmu v praxi 2 Andrija ZAFRANOVIČ
|
Z | 4 | 36/S | Zapsat | |||
| 306SSP1 | Střihová skladba v praxi 1 Michal LÁNSKÝ
|
Z | 2 | 6/S | Zapsat | |||
| 306SSP2 | Střihová skladba v praxi 2 Vladimír BARÁK
|
Z | 2 | 12/S | Zapsat | |||
| 306SSZ | Střihová skladba v rámci žánru Filip MALÁSEK
|
Z | 1 | 6/S | Zapsat | |||
| 306SZP | Střih ve zpravodajství František KARVÁNEK
|
Z | 1 | 6/S | Zapsat | |||
| 301SL1 | Světová literatura 1 Marie MRAVCOVÁ
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 301SL2 | Světová literatura 2 Marie MRAVCOVÁ
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 301SL3 | Světová literatura 3 Marie MRAVCOVÁ
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 301SL4 | Světová literatura 4 Marie MRAVCOVÁ
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 305TZ | Technologické základy Michal LÁNSKÝ
|
Z | 1 | 12/S | Zapsat | |||
| 305TMS | Televize v mezinárodním srovnání Milan ŠMÍD
|
Z | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 305TF | Televizní formáty - současnost a trendy Filip BOBIŇSKI
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 305TETE | Televizní technika a technologie Vladimír BEZDĚK
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 300PDP | Teoretická diplomová práce: předtermín Jaroslav BÁRTA, Ivo BLÁHA, Pavel BOROVAN, Lubor DOHNAL, Věra CHYTILOVÁ, Marek JÍCHA, Aurel KLIMT, Ivo TRAJKOV, Karel VACHEK
|
Z | 10 | Zapsat | ||||
| 302TEF1 | Teorie a estetika filmové režie 1 Otakar VÁVRA
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 302TEF2 | Teorie a estetika filmové režie 2 Otakar VÁVRA
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 309TAT2 | Teorie animované tvorby 2 Jiří KUBÍČEK
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 373TD1 | Teorie dramatu 1 Michal BREGANT
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 373TD2 | Teorie dramatu 2 Michal BREGANT
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 307TEF | Teorie fotografie Tomáš DVOŘÁK
|
ZK | 4 | 26/S | Zapsat | |||
| 306MTK | Timecode a Keycode ve filmových projektech Ivo TRAJKOV
|
Z | 1 | 6/S | Zapsat | |||
| 373MEV | To je holt echt videoart Miloš VOJTĚCHOVSKÝ
|
Z | 2 | 9/S | Zapsat | |||
| 304MUP | UPP Jiří MYSLÍK
|
Z | 1 | 9/S | Zapsat | |||
| 373UFM | Úvod do filozofického myšlení Miroslav PETŘÍČEK
|
ZK | 3 | 2/T | Zapsat | |||
| 373UR | Úvod do religionistiky Zdeněk KRATOCHVÍL
|
ZK | 3 | 2/T | Zapsat | |||
| 307MVEL | Veltrusy - park a zámek Jaroslav BÁRTA, Josef PTÁČEK
|
Z | 3 | Zapsat | ||||
| 373MVF | Veřejná podpora českého filmu Michal BREGANT
|
Z | 1 | 6/S | Zapsat | |||
| 360VT | Visual Theory Marla Beth LAZROE
|
ZK | 3 | 2/T | Zapsat | |||
| 303VPD1 | Výrazové prostředky v dokumentárním filmu 1 Rudolf ADLER
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 303VPD2 | Výrazové prostředky v dokumentárním filmu 2 Rudolf ADLER
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 307VPK1 | Výstavní prezentace a kritické myšlení 1 Helena MUSILOVÁ
|
ZK | 2 | 13/S | Zapsat | |||
| 307VPK2 | Výstavní prezentace a kritické myšlení 2 Helena MUSILOVÁ
|
ZK | 2 | 13/S | Zapsat | |||
| 306VP | Vytváření postavy Ivo TRAJKOV
|
Z | 2 | 12/S | Zapsat | |||
| 307EWIK | Workshop Ivan Kafka Ivan KAFKA
|
ZK | 3 | 39/S | Zapsat | |||
| 307EWJK | Workshop Jaroslav Kučera Jaroslav KUČERA
|
ZK | 3 | 39/S | Zapsat | |||
| 307EWHK | Workshop Jiří Hanke Jiří HANKE
|
ZK | 3 | 39/S | Zapsat | |||
| 307EWMC | Workshop Michal Cihlář Michal CIHLÁŘ
|
ZK | 3 | 39/S | Zapsat | |||
| 307EWMH | Workshop Milota Havránková Milota HAVRÁNKOVÁ
|
ZK | 3 | 39/S | Zapsat | |||
| 307EWK1 | Workshop Viktor Kolář 1 Viktor KOLÁŘ
|
Z | 1 | 39/S | Zapsat | |||
| 307EWK2 | Workshop Viktor Kolář 2 Viktor KOLÁŘ
|
ZK | 2 | 39/S | Zapsat | |||
| 305ZAP | Základy autorského práva Petr OSTROUCHOV
|
Z | 1 | 6/S | Zapsat | |||
| 305ZFP | Základy filmové produkce Jaromír KALLISTA
|
Z | 1 | 1/T | Zapsat | |||
| 308ZH | Základy hudby Ivo BLÁHA
|
ZK | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 305ZKD | Základy komunikačních dovedností Jan MARTINEK
|
Z | 2 | 2/T | Zapsat | |||
| 308ZTEZ | Základy tvorby elektroakustického zvuku Pavel KOPECKÝ
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 373MZPM | Zvuk, paměť a město Miloš VOJTĚCHOVSKÝ
|
Z | 2 | 9/S | Zapsat | |||
| 308ZHDA | Zvuková a hudební dramaturgie AV díla Ivo BLÁHA, Jiří MOUDRÝ
|
ZK | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 303ZSD1 | Žánrové spektrum v dokumentárním filmu 1 Alice RŮŽIČKOVÁ
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
| 303ZSD2 | Žánrové spektrum v dokumentárním filmu 2 Alice RŮŽIČKOVÁ
|
ZK | 2 | 2/T | Zapsat | |||