| 101HKS5 |
Historické kompoziční studie 5
|
česky |
Z |
1 |
1/T |
|
|
|
|
| 101HKS6 |
Historické kompoziční studie 6
|
česky |
|
|
|
Z |
1 |
1/T |
|
| 107HT1 |
Historické tance 1
|
|
Z |
2 |
2/T |
|
|
|
|
| 100EHA2 |
Hudební analýza 2
|
anglicky |
|
|
|
Z |
2 |
2/T |
|
| 108HTM1 |
Hudebně teoretické minimum 1
|
|
Z |
1 |
2/T |
|
|
|
|
| 108HTM3 |
Hudebně teoretické minimum 3
|
|
Z |
1 |
2/T |
|
|
|
|
| 101IP |
Interpretační praxe
|
česky |
Z |
1 |
1/T |
Z |
1 |
1/T |
|
| 171LH |
Lidský hlas
|
česky |
|
|
|
Z |
2 |
2/T |
|
| 107PSM5 |
Pedagogický seminář moderního tance 5
|
česky |
Z |
3 |
1/T |
|
|
|
|
| 107PI1 |
Pilates 1
|
|
Z |
2 |
2/T |
|
|
|
|
| 107PI2 |
Pilates 2
|
|
|
|
|
Z |
2 |
2/T |
|
| 108PSY1 |
Psychologie 1
|
česky |
Z |
1 |
2/T |
|
|
|
|
| 108PSY2 |
Psychologie 2
|
česky |
|
|
|
ZK |
1 |
2/T |
|
| 108RS1 |
Rozbor skladeb 1
|
česky |
Z |
5 |
2/T |
|
|
|
|
| 108RS2 |
Rozbor skladeb 2
|
česky |
|
|
|
ZK |
5 |
2/T |
|
| 108RS3 |
Rozbor skladeb 3
|
česky |
Z |
5 |
2/T |
|
|
|
|
| 108RS4 |
Rozbor skladeb 4
|
česky |
|
|
|
ZK |
5 |
2/T |
|
| 108RSP1 |
Rozbor skladeb pro Hudební produkci 1
|
česky |
Z |
5 |
2/T |
|
|
|
|
| 108RSP2 |
Rozbor skladeb pro Hudební produkci 2
|
česky |
|
|
|
ZK |
5 |
2/T |
|
| 108RSP3 |
Rozbor skladeb pro Hudební produkci 3
|
česky |
Z |
5 |
2/T |
|
|
|
|
| 108RSP4 |
Rozbor skladeb pro Hudební produkci 4
|
česky |
|
|
|
ZK |
5 |
2/T |
|
| 108RSZ2 |
Rozbor skladeb pro obor Zpěv 2
|
česky |
|
|
|
ZK |
5 |
2/T |
|
| 108RSZ3 |
Rozbor skladeb pro obor Zpěv 3
|
česky |
Z |
5 |
2/T |
|
|
|
|
| 108RSZ4 |
Rozbor skladeb pro obor Zpěv 4
|
česky |
|
|
|
ZK |
5 |
2/T |
|
| 107TK1 |
Technika klasického tance 1
|
česky |
Z |
3 |
2/T |
|
|
|
|
| 107TK2 |
Technika klasického tance 2
|
česky |
|
|
|
Z |
3 |
2/T |
|
| 108TI2 |
Teorie interpretace 2
|
|
|
|
|
ZK |
1 |
2/T |
|
| 100UCH |
Umělecká činnost pro HAMU
|
česky |
Z |
1 |
blok |
Z |
1 |
blok |
|
| 171ZZTH |
Základy zvukové techniky pro hudebníky
|
česky |
ZK |
1 |
1/T |
|
|
|
|
| 171UAH |
Úvod do akustiky pro hudebníky
|
česky |
|
|
|
ZK |
2 |
2/T |
|