Komorní hra - pedagogické minimum
Skrýt předměty nevyučované v aktuálním semestru
| Kód | Název předmětu | Jazyk výuky | Rozvrh | ZIMNÍ SEMESTR | LETNÍ SEMESTR | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Vyučující | zakončení | kredity | rozsah | zakončení | kredity | rozsah | ||||
| 105VPNS1 | Didaktika / Vyučovatelská praxe nízkých smyčců 1 |
česky | Z | 1 | 6PS+6SS | Předmět není vypsán | ||||
| 105VPNS2 | Didaktika / Vyučovatelská praxe nízkých smyčců 2 |
česky | ZK | 1 | 7PS+7SS | Předmět není vypsán | ||||
| 105VPVS1 | Didaktika / Vyučovatelská praxe vysokých smyčců 1 |
česky | Z | 1 | 6PS+6SS | Předmět není vypsán | ||||
| 105VPVS2 | Didaktika / Vyučovatelská praxe vysokých smyčců 2 |
česky | ZK | 1 | 7PS+7SS | Předmět není vypsán | ||||
| 104DKLH1 | Didaktika klavírní hry 1 |
česky | Z | 2 | 2PT | Předmět není vypsán | ||||
| 104DKLH2 | Didaktika klavírní hry 2 |
česky | ZK | 2 | 2PT | Předmět není vypsán | ||||
| 104DKLH3 | Didaktika klavírní hry 3 |
česky | Z | 2 | 2PT | Předmět není vypsán | ||||
| 104DKLH4 | Didaktika klavírní hry 4 |
česky | ZK | 2 | 2PT | Předmět není vypsán | ||||
| 106DVP1 | Didaktika/Vyučovatelská praxe dechových nástrojů 1 |
česky | Z | 1 | 6PS+6SS | Předmět není vypsán | ||||
| 106DVP2 | Didaktika/Vyučovatelská praxe dechových nástrojů 2 |
česky | ZK | 1 | 7PS+7SS | Předmět není vypsán | ||||
| 108PEDA1 | Pedagogika 1 |
česky | Z | 2 | 2PT | Předmět není vypsán | ||||
| 108PEDA2 | Pedagogika 2 |
česky | ZK | 2 | 2PT | Předmět není vypsán | ||||
| 108PSYC1 | Psychologie 1 |
česky | Z | 2 | 2PT | Předmět není vypsán | ||||
| 108PSYC2 | Psychologie 2 |
česky | ZK | 2 | 2PT | Předmět není vypsán | ||||
| 104VPKL1 | Vyučovatelská praxe klavíru 1 |
česky | Z | 1 | 1CT | Předmět není vypsán | ||||
| 104VPKL2 | Vyučovatelská praxe klavíru 2 |
česky | ZK | 2 | 1CT | Předmět není vypsán | ||||
| 104VPKL3 | Vyučovatelská praxe klavíru 3 |
česky | Z | 1 | 1CT | Předmět není vypsán | ||||
| 104VPKL4 | Vyučovatelská praxe klavíru 4 |
česky | ZK | 2 | 1CT | Předmět není vypsán | ||||