Hra na lesní roh 4

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
106LER4 zkouška 9 2 hodiny CVIČENÍ týdně (45 minut), 204 až 249 hodin domácí příprava česky letní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Obsah

Cíl výuky:

Prioritou předmětu ve čtvrtém semestru je vytvářet profil vlastní osobnosti pomocí skladeb, které disponují možnostmi využití studentovy fantazie. Pedagog vede budoucího umělce k samostatnosti, realizaci vlastních hudebních představ a k obhajobě svých hudebních názorů. Veškerá problematika týkající se hry na lesní roh by měla být vyřešena - technická dokonalost, tónová kultura, nasazení a intonace. Implementace vlastní osobnosti do interpretované hudby je cílem tohoto semestru.

Tematické okruhy:

Výsledky učení

-student umí hodnotit a popsat svou představu o barvě tónu, technické dokonalosti a stylové interpretaci.

Předpoklady a další požadavky

nejsou

Literatura

Instrukce pro výběr skladeb, jejich nácvik a přednes upřesní vyučující s ohledem na individuální schopnosti a talent každého studenta.

Příklad repertoáru:

Etudy:

např. Maxime-Alphonse, A. Koprasch, P. M. Dubois, M. Bitsch, E. Bozza, J. F. Gallay, J. S. Bach (suity pro vcl), A. Belloli, E. Kaucký, Z. Divoký ad.

Koncerty:

např. G. Ph. Telemann, Ch. Foerster, J. J. Quantz, F. X. Pokorný, W. A. Mozart, F. A. Rossler - Rosetti, J. V. Stich - Punto, J. Haydn, F. Strauss, R. Strauss, R. Gliere, P. Hindemith, O. Schoeck ad.

Literatura ostatních forem:

L. van Beethoven, L. F. Dauprat, W. A. Mozart, J. B. Duvernoy, C. M. von Weber, R. Schumann, P. Dukas, P. Kofroň, E. Hlobil, J. Francaix, P. Hindemith, A. Downes, P. Seabourne ad.

Další studijní literatura bude upřesněna vyučujícím v průběhu semestru, a to na základě talentu, dovedností a profesního zájmu studenta, popř. specializace pedagoga.

Hodnoticí metody a kritéria

Aktivní účast během cvičení, aktivní přístup v domácí přípravě, obecný zájem o obor i všeobecné dění v něm, provedení ročníkového koncertu v rozsahu poloviny recitálu.

V závěru semestru je hodnocený progres hráčských dovedností v komparaci s prvním ročníkem studia.

Další požadavky: docházka minimálně 90 %.

Poznámka

nejsou

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů