Produkce v pořadatelství a agentáži 2
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
110PPA2 | zkouška | 2 | 2 hodiny výuky týdně (45 minut), 29 až 39 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Obsah
pořádání akce
- projekt
- rozpočet
- plán
- příprava
- technické zajištění
- personální zajištění
- administrativa
- kontrola
- zhodnocení
Výsledky učení
V rámci kurzu se student naučí samostatně naplánovat a realizovat konkrétní projekt, včetně administrativního, ekonomického, marketingového, organizačního a technického zabezpečení.
Předpoklady a další požadavky
student absolvoval předmět 108HPA1
Literatura
Cvetlerová, Michaela. Profil a funkce uměleckého manažera, magisterská diplomová práce, FF MU Brno, 2012
Doležal, J., Máchal, P., Lacko,B. Projektový management podle IPMA, Grada Publishing, 2009
Mariani, M. Marcello. Live classical music organizations in Europe: An international comparison of funding trends, governance mechanism and organizational structures. Cultural Policy Research Award Edition, 2006
Plamínek, J. Týmová spolupráce a hodnocení lidí, Grada Publishing, 2009
Štilec, Jiří. Úvod do hudebního managementu, HAMU, Praha, 2011
Hodnoticí metody a kritéria
účast na seminářích, písemný výstup, úspěšná realizace určené části projektu
Rozvrh na zimní semestr 2022/2023:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2022/2023:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Obor Hudební produkce (Bc) od 2016/17 (povinný předmět hlavní)