Počítačová grafika 2
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
204PGR2 | zkouška | 2 | 4 hodiny výuky týdně (45 minut), 8 až 18 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Obsah
- Počítačová grafika jako nedílná součást inscenační scénografické práce i jako inspirační zdroj.
- Příprava scénografa po technické stránce, praktická řešení.
- Kreativní práce s grafickými počítačovými programy jako nezbytná součást vzdělání scénografa.
Výsledky učení
- V souznění s hlavním předmětem se student seznámí se způsoby technické přípravy jevištního artefaktu (technologie, vizualizace realizačního návrhu).
- Příprava průvodních grafických materiálů.
Předpoklady a další požadavky
- Počítačová gramotnost, základní znalost některého z grafických programů.
- Kreativní předpoklady.
- Elementární znalosti deskriptivní geometrie.
Literatura
Tutorialy grafických programů.
Hodnoticí metody a kritéria
Ve spolupráci s pedagogem hlavního předmětu je hodnocen rozsah a kvalita vykonaných zadání.
Poznámka
Rozvrh výuky viz www DAMU / katedra ALD / Pro studenty / Rozvrhy
Rozvrh na zimní semestr 2022/2023:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2022/2023:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Alternativní a loutkové divadlo (M.A.) (volitelný předmět)
- Scénografie alternativního a loutkového divadla (B.A.) (volitelný předmět)