Resocializační programy
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
205RESOP | zápočet | 1 | 15 hodiny výuky za celý semestr (45 minut), 14 až 19 hodin domácí příprava | česky | zimní i letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Obsah
Předmět prostřednictvím praktických lekcí seznamuje se zvláštnostmi práce metodami dramatické výchovy u dětí, dospívajících (ev. dospělých) s poruchami chování a sociálním znevýhodněním. Jde především o klienty v různých formách ústavní výchovy.
Výsledky učení
Student:
- popíše problematiku dramatickovýchovné práce se skupinou s poruchami chování či sociálního znevýhodnění;
- vytvoří a vede dramatickovýchovnou lekci pro skupinu s poruchami chování či sociálním znevýhodněním.
Předpoklady a další požadavky
Nejsou.
Literatura
- HAYDEN, Torey L. Spratek: příběh dítěte, které nikdo nemiloval. Překlad Helena Hartlová. Vyd. 2. Praha: Portál, 2012. 237 s. ISBN 978-80-262-0312-4.
- JANSKÝ, Pavel. Problémové dítě a náhradní výchovná péče ve školských zařízeních. Vyd. 1. Hradec Králové: Gaudeamus, 2004. 169 s. ISBN 80-7041-114-7.
- Angelika | řádová sestra. [online] Deloitte Czech Republic, 2017. Dostupné z: https://www.youtube.com/watch?v=fIebR77MwoI
Hodnoticí metody a kritéria
Aktivní účast v semináři, vlastní tvorba.
Další informace
Předmět lze absolvovat opakovaně
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Dramatická výchova - tříleté kombinované (B.A.) (volitelný předmět)
- Dramatická výchova bakalářské kombinované (volitelný předmět)
- Dramatická výchova - tříleté prezenční (B.A.) (volitelný předmět)
- Dramatická výchova bakalářské prezenční (volitelný předmět)