Marketing kulturních organizací a projektů 2
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
206EMO2 | zkouška | 4 | 2 hodiny výuky týdně (45 minut), 79 až 99 hodin domácí příprava | anglicky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Obsah
- Analýza trhu, konkurence v oblasti umění.
- Nastavení KPIs (klíčových ukazatelů výkonu) marketingu.
- Marketingový plán.
- Koordinace a vyhodnocování marketingové strategie.
- Marketingový audit.
- Tvorba a řízení obchodní strategie.
- Postavení marketingu v kulturní organizaci a řízení kulturních projektů.
Výsledky učení
- Upevnit znalosti marketingové teorie z bakalářského stupně studia.
- Seznámit posluchače s novými trendy marketingu, aplikovaného na praxi v kulturních organizacích a řízení projektů.
- Formou praktických cvičení seznámit posluchače s tvorbou, řízením, kontrolou a vyhodnocováním obchodní strategie, analýzy trhu, marketingového plánu a strategie.
- Seznámit posluchače s významem a rozvojem značky, tvorbou a hodnotou image.
- Naučit posluchače prezentovat společnost navenek.
Předpoklady a další požadavky
Nejsou.
Literatura
Philip Kotler, Gary Armstrong: Marketing, Grada, Praha 2004
Philip Kotler, Kevin Lane Keller: Marketing management: Grada Publishing, Praha 2013
Donald Baack, Kenneth E. Clow: Reklama, propagace a a marketingová komunikace, CPress, Praha 2008
Michael R. Solomon, Elnora W. Stuart, Greg W. Marshall: Marketing, CPress, Praha 2006
Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš: Image a firemní identita, Grada Publishing, Praha 2009
Radka Johnová: Marketing kulturního dědictví a umění, Grada Publishing, Praha 2008
Dagmar Jakubíková: Strategický marketing, Grada Publishing, Praha 2013
Miroslav Karlíček a kolektiv: Základy marketingu, Grada Publishing, Praha 2013
Jana Přikrylová, Hana Jahodová: Moderní marketingová komunikace: Grada Publishing, Praha 2010
Hodnoticí metody a kritéria
Nejsou.
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje