Manažerská praxe 1
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
206EMP1 | zápočet | 3 | 30 hodiny výuky za celý semestr (45 minut), 53 až 68 hodin domácí příprava | anglicky | zimní i letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Obsah
Student se stává vedoucím produkčního týmu divadelního projektu ve fakultním divadle DISK (se svolením pedagoga se může jednat i o projekt z jiné oblasti umění v jiné profesionální instituci).
Za pomoci svěřených prostředků (produkční zázemí, další členové týmu, finančních prostředky) má za úkol naplánovat, realizovat a reflektovat vznik daného projektu.
Výsledky učení
- Ověřit a zvýšit dovednosti studentů potřebné při vedení produkčního týmu a pracovního týmu obecně,
- ověřit a zvýšit měkké dovednosti v oblasti komunikace (plánování komunikace, vedení porad, vyjednávání),
- zvýšit kompetence v organizování divadelní činnosti (samostatné rozhodování, odpovědnost, sebereflexe).
Předpoklady a další požadavky
Nejsou.
Literatura
Doležal, J., Máchal, P., Lacko, B.: Projektový management podle IPMA, Grada Publishing, 2009
Plamínek, J.: Týmová spolupráce a hodnocení lidí, Grada Publishing, 2009
Plamínek, J.: Vedení porad, Grada Publishing, 2007
Plamínek, J.: Řešení problémů a rozhodování, Grada Publishing, 2008
Dvořák, Jan: Kreativní management pro divadlo, aneb, O divadle jinak: kapitoly k tématu realizace divadla, Praha: Pražská scéna, 2004
Gregorini, Bedřich Další autor: Gregorini, Jindřich, Srstka, Jiří: Základy divadelní činnosti Praha: Akademie múzických umění, 2007
Vítek, Svetozar, Řízení a organizace divadla Praha: Stát. pedag. nakl., 1986
Byrnes, William J.: Management and the Arts, Elsevier - Focal press, 2003
CELENTANO, Suzanne Carmack, MARSHALL, Kevin, Theatre management: a successful guide to producing plays on commercial and non-profit stages; Studio City Players press, 1998
CONTE, David M., LANGLEY, Stephen, Theatre management: producing and managing the performing arts, Hollywood EntertainmentPro, 2007
Hodnoticí metody a kritéria
Podmínkou udělení zápočtu je splnění všech zadaných praktických činností, průběžná konzultace s pedagogem a odevzdání písemných výstupů - zakládací listiny projektu, plánu řízení a komunikace, rozpočtu a závěrečné zprávy, tedy vyhodnocení projektu ve struktuře podle zadání pedagoga. Zpráva zejména obsahuje vyhodnocení úspěšnosti projektu v návaznosti na cíle, informace o výsledku i průběhu práce na projektu, o propagaci, rozpočtu a vyúčtování, průběh spolupráce týmu a rozdělení kompetencí, realizované fundraisingové aktivity atd.
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje