Management projektu 3
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
206MGP3 | zápočet | 2 | 24 hodiny výuky za celý semestr (45 minut), 32 až 42 hodin domácí příprava | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Obsah
Cílem výuky je uplatnění principů plánování a řízení projektů v budoucích oblastech působení studentů.
Výuka je aplikována na konkrétní příklady a situace, které si přinesou studenti.
- Metody vyhodnocení projektu (Paretova analýza aj.).
- Nástroje sebeřízení a seberozvoje.
- Business case.
- Business plan.
Výsledky učení
- Student bude schopen, na základě využití zkušeností z praxe, vyhodnotit konkrétní aspekty projektového řízení (a určit, které techniky, nástroje, postupy mu sedí, nebo naopak které používat nebude).
- Student bude schopen připravit jednoduchý business plán, vidět své jednání v širších souvislostech a vyvažovat vztah mezi přínosy projektu a jeho cíli.
Předpoklady a další požadavky
Absolvování předmětu Management projektu II.
Literatura
Doležal Jan a kol.: Projektový management podle IPMA, Praha: Grada Publishing, 2009.
Osterwalder, A.: Tvorba business modelů, Brno: BizBooks, 2012.
Pacovský P.: Člověk a čas, Time Management IV. generace, Praha: Grada Publishing, 2007.
Patterson, K., Grenny, J., McMillan, R., Switzler, A.: Jak mluvit, když o něco jde. Brno: BizBooks, 2013.
Parma Petr: Umění koučovat, Alfa Publishing, 2006.
Hajzler Tomáš: Peníze, nebo život?, Peoplecomm, 2012.
Hodnoticí metody a kritéria
Během semestru se vyžaduje samostatná aktivita studentů a přinášení konkrétních situací z praxe pro řešení v hodinách.
Udělení zápočtu:
- 75% aktivní účast na seminářích.
- Business case k vlastnímu případu
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Obor Hudební produkce (Bc) od 2016/17 (volitelný předmět)
- Hudební produkce (Mg) - od 2022/23 (volitelný předmět)
- Produkce (B.A.) (povinný předmět)