Seminář teorie zvukové tvorby
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
308STZT | zápočet | 3 | 2 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 57 až 72 hodin domácí příprava | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Obsah
Zotieranie hraníc medzi filmovou hudbou a zvukovým dizajnom predstavuje v súčasnej filmovej tvorbe nový dôležitý trend. Základným faktorom tohto posunu je hudobný a konceptuálny prístup ku filmovému zvuku, ktorý je koncipovaná ako jednotná forma.
Vývoj tohto trendu je možné sledovať vo filmoch Gus Van Santa, Larsa von Triera, Darrena Aronofskeho, Petra Stricklanda, alebo Clair Dennis.
Teoretické tézy prezentované v rámci semináru budú diskutované v kontexte teoretickej práce Danijela Kulezic-Wilson Sound Design Is the New Score: Theory, Aesthetics, and Erotics of the Integrated Soundtrack (2020).
Výsledky učení
Absolvent kurzu si ustáli teoretický korpus znalostí.
Předpoklady a další požadavky
x
Literatura
Doporučená literatura:
Kulezic-Wilson, Danijela: Sound Design is the New Score. Oxford University Press, 2020, ISBN 9780190855314.
Boland, Carl: A sonic arts approach to sound design practice. University of Glamorgan, 2012.
Hodnoticí metody a kritéria
seminární práce
Poznámka
x
Rozvrh na zimní semestr 2022/2023:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
|
|
---|---|
Po |
|
Út |
|
St |
|
Čt |
|
Pá |
|
Datum | Den | Čas | Vyučující | Místo | Poznámky | Č. paralelky |
---|---|---|---|---|---|---|
Čt | 10:40–12:15 | Martin OŽVOLD | Seminárka KZT Lažanský palác |
paralelka 1 |
Rozvrh na letní semestr 2022/2023:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Zvuková tvorba - magistr_2021 (povinný předmět)