Absolventská hra
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
312AH | zkouška | 19 | 12 hodiny CVIČENÍ za celý semestr (45 minut), 466 až 561 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Obsah
Absolventská hra je závěrečné dílo, jímž student završuje magisterské studium. Jedná se o hratelný prototyp počítačové hry, která vzniká po dobu dvou semestrů v rámci tvůrčího týmu studentů, který koncepčně a organizačně řídí student herního designu. Ostatní členové týmu mohou být studenty specializovaných oborů z FAMU (např. scenárista nebo animátor) či jiných vysokých škol (např. programátor z MFF UK nebo ČVUT, grafik z UMPRUM atd.), popřípadě další studenti herního designu.
Výsledky učení
Hra by měla být komplexním interaktivním audiovizuálním dílem s propracovanými herními mechanikami, herním světem, grafikou i zvukem. Hra vzniká primárně pod vedením vedoucího Dílny 3, 4 a v rámci předmětu Vývoj počítačových her a je během procesu svého vzniku konzultována i s dalšími pedagogy oboru. Téma i žánr hry si volí student dle svého vlastního výběru, je také na něm, v jakém herním enginu bude hra vytvořena (např. Ink, Unity, Game Maker atd.) Pro získání kreditu není student povinen přispívat do absolventských her ostatních studentů.
Předpoklady a další požadavky
-
Literatura
není určena
Hodnoticí metody a kritéria
Obhajoba projektu před komisí pedagogů, studenty a veřejností v rámci klauzurní zkoušky.
Poznámka
-
Rozvrh na zimní semestr 2022/2023:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2022/2023:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Herní design - magistr (povinný předmět)