GDS Game Jam 2021
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
312MGJ | zápočet | 3 | 96 hodiny výuky za celý semestr (45 minut), 3 až 18 hodin domácí příprava | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Obsah
Studenti v rámci akce GDS Game Jam 2021 sestaví týmy v maximálním počtu 4 studentů a připraví v průběhů 48 hodin hratelný prototyp videohry na zadané téma. Odpovědnosti v týmu mohou být rozděleny libovolně, jedinou podmínkou je aktivní participace každého člena týmu na tvůrčí činnosti související s přípravou prototypu (ať už je to herní design, programování, grafická / animační / zvuková tvorba, atd.). Po dokončení prototypu musí každý tým hru spolu s krátkým trailerem nahrát na stránky pořadatele game jamu k hodnocení.
Výsledky učení
Vytvoření hratelného prototypu videohry, rozvoj dovednosti souvisejících s týmovou prací, návrhem a vývojem malého videoherního projektu, rozvoj prezentačních a komunikačních schopností.
Předpoklady a další požadavky
Nejsou.
Literatura
FULLERTON, Tracy. Game design workshop: a playcentric approach to creating innovative games. Fourth edition. Boca Raton: Taylor & Francis, CRC Press, 2019. ISBN 978-1-138-09877-0.
SCHELL, Jesse. The art of game design: a book of lenses. Second edition. Boca Raton: CRC Press, 2015. ISBN 978-1-4665-9864-5.
BRATHWAITE, Brenda a Ian SCHREIBER. Challenges for game designers. Boston, MA: Course Technology/Cengage Learning, 2009. ISBN 978-1-58450-580-8.
Hodnoticí metody a kritéria
Účast na celé akci (pátek - neděle), aktivní participace na vývojovém procesu hry, odevzdání hratelné verze a traileru.
Poznámka
Určeno pro studenty KHD
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Herní design - magistr (volitelný předmět)