Middleware 2
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
312MW2 | zápočet | 3 | 3 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 44 až 59 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Obsah
V rámci předmětu se studenti seznámí s níže uvedenými tématy.
•Enemies and spawning
•Audio
•Práce s kamerou, izometrické vs. perspektivní zobrazení
•Cinemachine a Timeline
•Specifika mobilního vývoje
•Animace
•Světlo
•Tilemapy, SpriteShape
•Konzultace a řešení problémů ve vlastních projektech
Výsledky učení
Cílem předmětu je rozšířit technologické dovednosti studentů pro tvorbu her. Studenti se naučí, jak v herním enginu (v našem případě Unity) samostatně vytvořit pokročilejší herní prototyp. Studenti budou v rámci semináře rozšiřovat funkčnost projektu z předmětu Middleware I.
Předpoklady a další požadavky
Absolvování předmětu 312MW1 - Middleware 1
Literatura
Online zdroje pro samostudium: Vzdělávací portál Unity: https://unity3d.com/learn
Hodnoticí metody a kritéria
Docházka na semináře (alespoň 80%) nebo perfektní samostatné vypracování projektu dle zadání.
Poznámka
-
Rozvrh na zimní semestr 2022/2023:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2022/2023:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
|
|
---|---|
Po |
|
Út |
|
St |
|
Čt |
|
Pá |
|
Datum | Den | Čas | Vyučující | Místo | Poznámky | Č. paralelky |
---|---|---|---|---|---|---|
Út | 09:00–11:25 | Michal BERLINGER | Učebna HD-1 Klimentská ulice |
přednášková par. 1 |
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Animovaná tvorba - magistr_2021 (povinně volitelný předmět)
- Herní design - magistr (povinný předmět)