Vývoj počítačových her 2
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
312VPH2 | zkouška | 6 | 46 hodiny PŘEDNÁŠEK za celý semestr (45 minut), 90 hodiny CVIČENÍ za celý semestr (45 minut), 48 až 78 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Obsah
Kurz se zabývá fázemi herního vývoje po úspěšném vytvoření herního alfa prototypu až po uvedení hry na trh. Formou přednášek a konzultací s herními profesionály seznamuje studenty s možnostmi finalizace vlastní hry, přípravou materiálů pro její prezentaci, s možnostmi jejího financování a hledáním vydavatelů.
- Vertical slices - Jak mají vypadat?
- Definice audience a cílové oblasti herní trhu
- Marketingový plán - PR materialy, presskit, komunikační kanály, herní konference
- Jak financovat vývoj her? Hledání investora, landing page, elevator pitch, demo verze hry
- Distribuční kanály počítačových her
- Prezentace hry zástupcům lokálního herního průmyslu
- Konzultace s profesionály herního průmyslu
Výsledky učení
Kurz navazuje na Vývoj počítačových her I. Cílem je vzniklý herní prototyp dotvořit a vyladit, vytvořit materiály pro jeho prezentaci případným investorům nebo vydavaletům, úzce spolupracovat s odborníky z praxe a získat znalosti o stavu herního trhu a možných způsobech vydání vlastní hry.
Předpoklady a další požadavky
-
Literatura
Doporučená literatura:
Dunlop, R. (2014) Production Pipeline Fundamentals for Film and Games. Taylor & Francis
Chandler, M. H. (2013) The Game Production Handbook. Jones & Bartlett Publ: 3rd
Dreskin, J. (2016) A practical Guide to Indie Game Marketing. Taylor & Francis
Schreier, J. (2017) Blood, Sweat, and Pixels: The Triumphant, Turbulent Stories Behind How Video Games Are Made. Harper
Ruggil, J., McAllister, K., Nichols, R., Kaufman, R. (2016) Inside the Video Game Industry. Routledge,
Internetové články z odborných periodik:
Hodnoticí metody a kritéria
Veřejná obhajoba prototypu hry (50%), pitch projektu (15%), game design dokument (15%), docházka (20%).
Poznámka
-
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje