Vývoj počítačových her 2

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
312VPH2 zkouška 6 46 hodiny PŘEDNÁŠEK za celý semestr (45 minut), 90 hodiny CVIČENÍ za celý semestr (45 minut), 48 až 78 hodin domácí příprava česky letní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Obsah

Kurz se zabývá fázemi herního vývoje po úspěšném vytvoření herního alfa prototypu až po uvedení hry na trh. Formou přednášek a konzultací s herními profesionály seznamuje studenty s možnostmi finalizace vlastní hry, přípravou materiálů pro její prezentaci, s možnostmi jejího financování a hledáním vydavatelů.

  1. Vertical slices - Jak mají vypadat?
  2. Definice audience a cílové oblasti herní trhu
  3. Marketingový plán - PR materialy, presskit, komunikační kanály, herní konference
  4. Jak financovat vývoj her? Hledání investora, landing page, elevator pitch, demo verze hry
  5. Distribuční kanály počítačových her
  6. Prezentace hry zástupcům lokálního herního průmyslu
  7. Konzultace s profesionály herního průmyslu

Výsledky učení

Kurz navazuje na Vývoj počítačových her I. Cílem je vzniklý herní prototyp dotvořit a vyladit, vytvořit materiály pro jeho prezentaci případným investorům nebo vydavaletům, úzce spolupracovat s odborníky z praxe a získat znalosti o stavu herního trhu a možných způsobech vydání vlastní hry.

Předpoklady a další požadavky

-

Literatura

Doporučená literatura:

Dunlop, R. (2014) Production Pipeline Fundamentals for Film and Games. Taylor & Francis

Chandler, M. H. (2013) The Game Production Handbook. Jones & Bartlett Publ: 3rd

Dreskin, J. (2016) A practical Guide to Indie Game Marketing. Taylor & Francis

Schreier, J. (2017) Blood, Sweat, and Pixels: The Triumphant, Turbulent Stories Behind How Video Games Are Made. Harper

Ruggil, J., McAllister, K., Nichols, R., Kaufman, R. (2016) Inside the Video Game Industry. Routledge,

Internetové články z odborných periodik:

http://www.gamasutra.com/

http://www.gamedev.net/

Hodnoticí metody a kritéria

Veřejná obhajoba prototypu hry (50%), pitch projektu (15%), game design dokument (15%), docházka (20%).

Poznámka

-

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů