Blok technických cvičení 6

Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
373BTCV6 zápočet 3 5 hodiny CVIČENÍ týdně (45 minut), 23 až 38 hodin domácí příprava česky letní

Garant předmětu

Eric ROSENZVEIG

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Martin BLAŽÍČEK, Sara Patrícia DA SILVA PINHEIRO, Eric ROSENZVEIG

Obsah

Předmět všestranně rozvíjí kompetence studentů pro samostatnou tvorbu audiovizuálního díla. V sérii prakticky orientovaných výukových modulů se studenti a studentky seznamují s pokročilými postupy postprodukce audiovizuálního díla. Kurz kombinuje technické znalosti (znalost konkrétního software, např. Blender, Adobe CC, základy psaní software...) a řemeslné dovednosti (např. motion capture, fotogrametrie, a pod.). Každý z modulů má specifický výstup, který student/ka realizuje během výuky s podporou pedagoga. Kurz aktualizací konkrétních modulů průběžně reaguje na rozvoj profesních standardů v oboru.

Výsledky učení

Cílem předmětu je získání základních dovedností v oblasti výroby audiovizuálního díla. Kurz sestává z řady modulů, které rozvíjí pokročilé kompetence studentů a studentek a ve své celistvosti vedou k všestrannému rozvoji profesních schopností tvorby videa. Absolventi kurzu dokáží samostatně natočit a postprodukovat audiovizuální dílo s prvky 2D a 3D grafiky.

Předpoklady a další požadavky

U jednotlivých modulů jsou určeny prerekvizity a návaznosti (viz stránka předmětu).

Literatura

Hodnoticí metody a kritéria

100% účast na modulech, realizace všech požadovaných cvičení. Min. 2 výukové moduly za semestr.

Webová stránka předmětu

https://cas.famu.cz/cz/agenda/blok-technickych-cviceni/

Rozvrh na zimní semestr 2022/2023:

Rozvrh zatím není připraven

Rozvrh na letní semestr 2022/2023:

06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po
Út
místnost
()
BLAŽÍČEK M.
14:30–17:30
(paralelka 1)
St
Čt

Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky
Út 14:30–17:30 Martin BLAŽÍČEK
paralelka 1

Předmět je součástí následujících studijních plánů