prof. Magdaléna HAJÓSSYOVÁ
Předměty
- Koncertní praxe - zpěv 1
- Koncertní praxe - zpěv 2
- Koncertní praxe - zpěv 3
- Koncertní praxe - zpěv 4
- Studium repertoáru 1
- Studium repertoáru 2
- Zpěv 1
- Zpěv 10
- Zpěv 2
- Zpěv 3
- Zpěv 4
- Zpěv 5
- Zpěv 6
- Zpěv 7
- Zpěv 7
- Zpěv 8
- Zpěv 8
- Zpěv 9
Vedené obhájené VŠKP
- Kopáčová Michaela – Kalhotkové role v opeře se zaměřením na role Cherubína
- BcA. Houkalová Irena – B. Martinů: "Ariadna"
- MgA. Mihalcová Stanislava – Francis Poulanc a jeho piesne
- MgA. Dutková Lubomíra – Charakteristika ženských postáv z opery Figarova svadba a Idomeneo od W. A. Mozarta
- MgA. Podolkhova Xenia – P. I. Čajkovskij: Piková dáma
- BcA. Mátlová Markéta – Wexford Opera Festival 1951 - 1959
- BcA. Hellerová Alena – Philip Glass - minimalismus v operní tvorbě
- BcA. Hanfová Marta – Moje zkušenosti ve Staatsoper Hamburg
- Kopáčová Michaela – Mezzosopránové role v českých operách.
- BcA. Šindelková Ladislava – Práce rešisérů při aranžování operních děl z pohledu členky sboru Národního divadla
- BcA. Khidirova Arina – M.P.Musorgskij a jeho vokální tvorba
- BcA. Pochmanová Sonja – Významní pěvci na festivalu Pražské jaro po roce 1989
- BcA. Velová Adéla – Benefiční koncerty Grabštejn
- BcA. Zedník Josef – Vokálně - symfonické dílo Gustava Mahlera pohledem interpreta
- BcA. Koplík Ondřej – A.Tučapský: "The Undertaker" problematika interpretace role
- BcA. Hanfová Marta – Současná opereta ( Vídeň, Praha )
- BcA. Šindelková Ladislava – Petr Iljič Čajkovskij: Evžen Oněgin
- MgA. Hellerová Alena – Lamento v hudbě na přelomu 16. a 17. století
- BcA.MgA. Šmídová Kateřina – Fenomén slovenské pěvecké školy s přihlédnutím na činnost profesorky Zlatice Livorové - věnováno k jejímu životnímu jubileu
- Bc.MgA. Keiko Michiyo – Jan Novák : Orfeus a Eurydica
- BcA.MgA. Pochmanová Sonja – Hugo Wolf - život a dílo ( se zaměřením na písňovou tvorbu)
- BcA.MgA. Mátlová Markéta – Wexford Opera Festival
- BcA.MgA. Khidirova Arina – Pařížská šestka
- BcA. Houdková Nikola – Současní dirigenti Národního divadla v Praze
- BcA. Beneš Andrej – Poslední růže od Casanovy - rozbor hlavní postavy
- MgA. Houdková Nikola – Mezzosopránová linie v Národním divadle (ve 20.století)
- MgA. Kux Martin – Interpretační umění Dietricha Fischera-Dieskaua
- BcA. Laubová Lucie – Duchovní tvorba brněnského skladatele Františka Fialy (1966)
- BcA. Sup Tomáš – Vilém Blodek " V studni" - práce na hlavní roli Vojtěcha
- BcA. Morozová Tamara – R.Wagner - Wesendonck Lieder - pohled interpreta
- BcA. Perná Barbora – W.A.Mozart - Don Giovanni -Zerlina
- MgA. Růžičková Michaela – Efektivní studium díla - rozdíl v přístupu dirigenta a zpěváka
- MgA. Beneš Andrej – Interpretační princípy vo Verdiho operách
- MgA. Morozová Tamara – Vývoj dramatična v německé opeře
- MgA. Růžičková Michaela – Leonard Bernstein: MASS
- BcA. Bragagnolo Michal – Práce na roli Tamina v Kouzelné flétně
- MgA. Laubová Lucie – Interpretační přístup ke skladbám Bohuslava Martinů a Vítězslavy Kaprálové
- MgA. Sup Tomáš – A.Dvořák "Rusalka" práce na hlavní roli
- BcA. Klánský Daniel – Opera Rudá Marie, vznik díla a příprava inscenace
- MgA. Katrovasová Ema – Americká operní a písňová tvorba od počátku 20. století
- BcA. Vondrová Petra – Mé zkušenosti s interpretací děl Gustava Mahlera
- Souček Otakar – Slavní tenoristé 20. století
- MgA. Bragagnolo Michal – Práce na roli Aljeji v opeře Z mrtvého domu od L. Janáčka
- MgA. Řeřichová Barbora – Hlasové charaktery ženských postav v Donu Giovannim
- MgA. Klánský Daniel – V. Kašlík - Krakatit: opera a příprava inscenace v Národním divadle
- BcA. Vernerová Eliška – Raná vokální díla W.A.Mozarta se zaměřením na Bastiena a Bastienku
- Ing. MgA. Janda Jan Ph.D. – Poznatky o písních a tancích smrti M.P.Musorgského
- MgA. Smoláková Tereza – Cosi fan tutte - (práce na roli Despiny ve studijní inscenaci operního studia HAMU)
- MgA. Vondrová Petra – Zkušenosti s interpretací opery Il Trovatore G. Verdiho
- MgA. Grohová Eliška – Typy sopránových komických rolí - vycházejících z komedie Dell´Arte
- BcA. Hanušovská Denisa – Analýza diela Samuela Capricorna z pohľadu interpreta
- BcA. Vogelová Kateřina – Písně Bohuslava Martinů v pedagogické praxi
- BcA. Zmrhalová Natália – Telesné a psychické faktory ovplyvňujúce tvorbu tónu v opernej technike