odb. as. Petr OUKROPEC
Předměty
- Absolventský film KAT, KDT, KSS
- Absolventský film KR
- Anidok 2. ročníku KAT
- Animace a herec 4. ročníku KAT
- Asistence na praktických cvičeních
- Asistent produkce
- Asistent produkce - výpomoc
- Asistent produkce - zástupce
- Asistent režie
- Atelier 2. ročníku CDM
- Ateliérové cvičení 3. ročníku KR
- Autorská reportáž 1. ročníku KDT
- Autorský portrét 2. ročníku KDT
- Autorský videofilm 4. ročníku KDT
- Bakalářský film KAT, KDT, KSS
- Bakalářský film KR
- Barevná etuda 35mm 5. ročníku KK
- Dílna produkce 1
- Dílna produkce 2
- Dílna produkce 3
- Dílna produkce 4
- Documentary 2. ročníku CDM
- Filmová báseň 4. ročníku KDT
- Graduation Project 3. ročníku CDM
- Hraný film 2. ročníku KR
- Klauzurní zkouška 2
- Krátký film 4. ročníku KR
- Metro 16mm 2. ročníku KK
- Pomocný režisér
- Rainbow Excercise 35mm 2. ročníku CINKK
- Sen 16mm 3. ročníku KK
- Short Fiction 2. ročníku CDM
- Triangle 1. ročníku CDM
- TV experiment 2. ročníku KDT
- Videodokument 2. ročníku KR
- Výběrový modul 2. ročníku KSD
- Živý střih divadlo DAMU
- Živý střih koncert HAMU
Vedené obhájené VŠKP
- Kalandrová Pavlína – Problematika realizace historického filmu v současnosti
- BcA. Mareček Ludvík – Dopady digitalizace na český televizní trh
- BcA. Horák Petr – Video na českém internetu
- BcA. Císařová Markéta – Současná výroba autorských dokumentárních filmů
- BcA. Knoblochová Martina – Marketingové nástroje českého a evropského filmu - příkladová studie
- Vlach Jiří – Development z pohledu českého producenta celovečerních filmů
- BcA. Herzánová Eva – Vývoj a současný stav digitalizace kin a kinodistribuce v ČR
- BcA. Sijerčič Jasmina – Výroba a distribuce dokumentárních filmů ve Francii
- BcA. Dočekalová Hedvika – Vývoj televizního seriálu
- BcA. Melichar Martin – Specifika, strategie a tvůrčí přístupy v PR u současných českých debutů
- BcA. Novotný Mikuláš – Producent jako iniciátor filmové tvorby v ČR
- BcA. Papalová Tereza – Česká televize po roce 2012
- MgA. Novotný Mikuláš – Budoucnost evropských producentů filmu umělecké hodnoty
- BcA. Sedláčková Dagmar – Marketingové strategie v období developmentu filmového projektu
- BcA. Lísalová Anna – Dramaturgie artových distributorů
- BcA. Pešula Tomáš – Profil HBO se zaměřením na původní tvorbu v České republice a možnosti spolupráce
- BcA. Žaloudková Klára – Nástup DCP a proměna distribuce
- BcA. Hněvsová Kristýna – Crowdfunding jako způsob financování filmu
- BcA. Smrček Tomáš – Problematika vysokého rozlišení v digitální kinematografii
- BcA. Havelka Oldřich – Produkční Servisy Pro Zahraničního Klienta V Oblasti Reklamy
- BcA. Vondráčková Alexandra – MFF Karlovy Vary v kontextu světových filmových událostí
- BcA. Šafer Kryštof – Dokumentární dílo a jeho život mimo sály kin a TV obrazovky
- BcA. Žáčková Julie – Studentský film jako žánr a jeho účast na zahraničních filmových festivalech
- BcA. Šonková Barbora – Financování audiovizuálních děl v Německu a možnosti spolupráce s českými producenty
- BcA. Nesimi Sanjin – Struktura a mezinárodní financování neziskových organizací v oblasti kultury v kontextu obsahové svobody.
- MgA. Šonková Barbora – Fenomén audiovizuálních děl z pohledu producenta
- BcA. Kamarytová Bára – Online distribuce českých filmů
- MgA. Žaloudková Klára – Vědomí tradice, vědomí koncepce
- BcA. Dusil Marek – Současná americká nezávislá filmová produkce
- BcA. Netíková Martina – Problematika krátkometrážní tvorby z pohledu producenta
- BcA. Květová Kristýna – Alternativní formy distribuce v České republice
- MgA. Pavlíčková Eva – Problematika vzniku druhého hraného filmu po roce 2000
- BcA. Lukeš Ondřej – Specifika výroby nízkorozpočtových hraných filmů v ČR
- BcA. Poch Peter – Rozdiely medzi českým a slovenským hraným filmom z hľadiska verejnej podpory
- MgA. Netíková Martina – Krátkometrážní tvorba a její kinodistribuce v kontextu české audiovize
- BcA. Konečná Adéla – Regionální podpora audiovizuální tvorby v ČR
- BcA. Skoumalová Barbora – Komparace distribuce studentských filmů na FAMU a Národní filmové škole v Lodži