prof. Mgr. Hanuš BARTOŇ
Předměty
- Diplomní seminář 1
- Diplomní seminář 2
- Diplomní seminář 3
- Historické kompoziční studie 1
- Historické kompoziční studie 2
- Historické kompoziční studie 3
- Historické kompoziční studie 4
- Historické kompoziční studie 5
- Historické kompoziční studie 6
- Interpretační praxe
- Klavírní praxe (garant předmětu)
- Klavírní praxe 1
- Klavírní praxe 2
- Klavírní praxe 3
- Klavírní praxe 4
- Klavírní praxe 5
- Klavírní praxe 6
- Klavírní praxe 7
- Klavírní praxe 8
- Seminář skladby 1 (garant předmětu)
- Seminář skladby 10 (garant předmětu)
- Seminář skladby 2 (garant předmětu)
- Seminář skladby 3 (garant předmětu)
- Seminář skladby 4 (garant předmětu)
- Seminář skladby 5 (garant předmětu)
- Seminář skladby 6 (garant předmětu)
- Seminář skladby 7 (garant předmětu)
- Seminář skladby 8 (garant předmětu)
- Seminář skladby 9 (garant předmětu)
- Skladba 1 (garant předmětu)
- Skladba 1 (garant předmětu)
- Skladba 10 (garant předmětu)
- Skladba 2 (garant předmětu)
- Skladba 2 (garant předmětu)
- Skladba 3 (garant předmětu)
- Skladba 4 (garant předmětu)
- Skladba 5 (garant předmětu)
- Skladba 6 (garant předmětu)
- Skladba 7 (garant předmětu)
- Skladba 7 (garant předmětu)
- Skladba 8 (garant předmětu)
- Skladba 8 (garant předmětu)
- Skladba 9 (garant předmětu)
Vedené obhájené VŠKP
- MgA. Lukáš František – Možnosti kytary v současné sólové a komorní tvorbě
- BcA. Dušek Jan – Kompoziční problematika koncertantního klavíru po roce 1950
- MgA. Dušek Jan – Klavír jako prostředník soudobého skladatele
- MgA. Krejčík Jan Ph.D. – Vliv nových nástrojových možností na skladatelské myšlení
- MgA. Kadeřábek Jiří Ph.D. – Otevřená kompoziční tvorba. Neomezené možnosti inspirace za pomoci počítače.
- Ing.BcA. Reindl Tomáš – Úvod do rytmického systému indické klasické hudby.
- BcA. Lukáš František – Problematika modality v soudobé hudbě v konfrontaci s vlastním harmonickým systémem
- BcA. Rataj Jakub – Zvuková instalace " Brány jako průsečík intermediálních východisek "
- MgA. Dušek Jan Ph.D. – Hudba v českém hraném filmu
- MgA. Bartošík Zdeněk Ph.D. – Vliv synestezií na kompoziční myšlení
- BcA. Potoček Jakub – Užití kryptogramů ve vlastní tvorbě s přihlédnutím ke kryptogramům v hudební literatuře od 18. století po současnost
- BcA. Slabihoudek Jiří – Smyčcové kvartety Hanse Abrahamsena
- Ing.MgA. Reindl Tomáš – Rytmický systém indické klasické hudby jako zdroj inspirace západních skladatelů
- BcA. Dřízal Jan – Specifika kompozičního myšlení v současné estonské hudbě
- MgA. Dřízal Jan – Organicita jako estetická koncepce v současné hudbě
- BcA. BcA. Augustinová Michaela – Hudební zpracování Žalmu 92: vybrané historické a současné příklady a vlastní pojetí
- BcA. Jirucha Jan – Porovnání rozdílných kompozičních přístupů ve dvou kompozicích pro sólový trombon