prof. MgA. Marek JÍCHA
Předměty
- Camera Techniques Seminar 1 (garant předmětu)
- Camera Techniques Seminar 2 (garant předmětu)
- Camera Techniques Seminar 3 (garant předmětu)
- Camera Techniques Seminar 4 (garant předmětu)
- Film Language 1 (garant předmětu)
- Kamera - oko (garant předmětu)
- Metro (garant předmětu)
- Seminář kameramanské tvorby 3 (garant předmětu)
- Seminář kameramanské tvorby 4 (garant předmětu)
- Seminář společných cvičení 1 (garant předmětu)
- Seminář společných cvičení 2 (garant předmětu)
- Společná cvičení 2. a 3. bc ročníku 1 (garant předmětu)
- The Language of Cinema
- The Language of Cinema 2
Vedené obhájené VŠKP
- Souček Prokop – Natáčení při nízkých hladinách osvětlení
- Fencl Dalibor – Zobrazení krajiny v českém filmu
- BcA. Gunaratna Vidu – Kolorování na platformě Apple Macintosh
- MgA. Kaboš Michael – Kameramani českého hraného filmu
- BcA. Cabalka Jan – Hybridní technologie výroby filmové kopie
- BcA. Hubač Jan – Pohyb kamery v prostoru snímané scény
- Bednář Petr – Natáčení českých celovečerních filmů digitální kamerou
- Šuster Jan – Kameramani českého dokumentárního filmu
- MgA. Vach Tomáš – Vliv digitalizace na současnou filmovou tvorbu
- MgA. Vančura Vojtěch – Analýza vzájemného ovlivnění kameramana a režiséra
- BcA. Daliman Tomáš – Digitální postprodukční korekce obrazu
- BcA. Polách Martin – Kamery pro digitální kinematograii, vlastnosti a kvalitativní parametry
- MgA. Dimoski Vladimir – Expanded Cinematography
- MgA. Morales Andrés Felipe – Collaboration between the Cinematographer and Actor
- MgA. Tichovský Martin – Vnitřní logika filmového jazyka
- MgA. Rachatasakul Kan-anek – Problematics of the Long take in Film
- BcA. Ticháček David – Struktura obrazu jako výrazový prostředek kameramana
- MgA. Larsen Morten – When Colour Narrates: Colour as a Narrative Tool in Audio-visual Storytelling
- BcA. Ballek Lubomír – Řemeslem kameramana ke slávě umělce obrazu
- MgA. Grandino Bruno – The Portrayal of Reality on films after Italian Neorealism