doc. MgA. Luboš MRKVIČKA, Ph.D.
Předměty
- Diplomní seminář 1
- Kompoziční techniky 20. století 1 (garant předmětu)
- Kompoziční techniky 20. století 2 (garant předmětu)
- Kompoziční techniky 20. století 3 (garant předmětu)
- Kompoziční techniky 20. století 4 (garant předmětu)
- Pokročilé techniky současné kompozice 1 (garant předmětu)
- Pokročilé techniky současné kompozice 2 (garant předmětu)
- Seminář skladby 1
- Seminář skladby 10
- Seminář skladby 2
- Seminář skladby 3
- Seminář skladby 4
- Seminář skladby 5
- Seminář skladby 6
- Seminář skladby 7
- Seminář skladby 8
- Seminář skladby 9
- Skladba 1
- Skladba 1
- Skladba 10
- Skladba 2 (garant předmětu)
- Skladba 2
- Skladba 3
- Skladba 4 (garant předmětu)
- Skladba 5
- Skladba 6 (garant předmětu)
- Skladba 7
- Skladba 7
- Skladba 8
- Skladba 8
- Skladba 9
- Základy notografie
- Základy notografie (garant předmětu)
Vedené obhájené VŠKP
- BcA. Esterle Vojtěch – Působení verbální prezentace na vnímání hudby
- MgA. Esterle Vojtěch – Bas jako projev periodicity v hudbě
- MgA. Rataj Jakub Ph.D. – Lidský dech jako základní východisko hudební kompozice
- BcA. Dos Santos Agostinho Filho Gilberto – Generování akustické hudby pomocí algoritmických postupů
- MgA. Dos Santos Agostinho Filho Gilberto – Nahodilost v hudbě. Přehled současných možností
- BcA. Hora Petr – Deterministický kompoziční přístup a jeho vliv na skladatelovo myšlení
- Dobiáš Jan Ph.D. – Řád a jeho význam; Deterministické techniky v díle vybraných autorů 20. a 21. století
- BcA. Rösner Jan – Tempová modulace a simultaneita v díle Elliotta Cartera
- MgA. Hora Petr – Improvizace a její vliv na skladatelovo myšlení
- BcA. Kako Patrik – Generovanie harmonického materiálu zo zvukových objektov