doc. MgA. Jiří HAVELKA, Ph.D.
Předměty
- Druhý ateliér 1
- Inscenační praxe 3 (garant předmětu)
- Inscenační tvorba 3 (garant předmětu)
- Inscenační tvorba 4 (garant předmětu)
- Režijní tvorba 3 (garant předmětu)
Vedené obhájené VŠKP
- Bohadlo Martin – Geneze představení Člověče, zkus to
- Reif Petr – Autenticita
- MgA. Vydarený Petr – Alternativa na KALD.
- BcA. Dušková Linda – Vliv vedlejších komunikací na zkoušení autorského divadla
- BcA. Dudová Kateřina – Neslyšitelný pláč
- MgA. Legierski Tomáš Ph.D. – Osobní gestický slovník
- MgA. Hron Tomáš – DAMU pro nedamáky
- MgA. Hadušovská Michala – Mechanismy tvůrčího procesu
- MgA. Joura Bořek – Obličej aneb projekční plátno těla
- MgA. Matoušková Johana – Nahý herec aneb Čas na dobrodružství
- MgA. Skružná Pavlína – Za pět dvanáct
- MgA. Týmal Antonín – Tvorba autorské inscenace.
- MgA. Vášová Viktorie – Jistota vědy v nejistotě divadla
- MgA. Jacques Nina – Režisérovo tělo
- BcA. Karda Ladislav – Sólová improvizace
- Zupanc Lotker Sodja Ph.D. – Apologie mistra úniků
- MgA. Karda Ladislav – Jak najít a udržet na jevišti flow?
- MgA. Mikulová Nataša – Zrození Venuše
- BcA. Gajdoš Štěpán – Jenom jako
- BcA. Vaverka Jakub – Dramaturgické myšlení performera
- BcA. Formanová Antonie – Improvizace skrze tři podoby aneb tři podoby skrze improvizaci.
- BcA. Rothermel Emil – Divadlo kompliců.
- MgA. Klimešová Anna – Absence středu
- MgA. Větévka Lukáš – Situace, ve kterých se rozhodujeme.
- BcA. Němec Václav – Sametová simulace aneb Historické rekonstrukce na jevišti
- MgA. Loulová Veronika – Operní herectví: teorie vs. praxe
- MgA. Formanová Antonie – Rodina na scénu !