doc. MgA. Jiří ADÁMEK, Ph.D.
Předměty
- Inscenační tvorba 1 (garant předmětu)
- Inscenační tvorba 2 (garant předmětu)
- Inscenační tvorba 3 (garant předmětu)
- Inscenační tvorba 4 (garant předmětu)
- Inscenační tvorba 5 (garant předmětu)
- Inscenační tvorba 5
- Inscenační tvorba 5
- Inscenační tvorba 6 (garant předmětu)
- Inscenační tvorba 6
- Inscenační tvorba 6
- Konzultace práce k bakalářské zkoušce 1 (garant předmětu)
- Konzultace práce k bakalářské zkoušce 2 (garant předmětu)
- Kritický seminář 1 (garant předmětu)
- Kritický seminář 2 (garant předmětu)
- Kritický seminář 3 (garant předmětu)
- Kritický seminář 4 (garant předmětu)
- Moderní divadlo a jeho dvojník 1 (garant předmětu)
- Moderní divadlo a jeho dvojník 2 (garant předmětu)
- Moderní divadlo a jeho dvojník 3 (garant předmětu)
- Moderní divadlo a jeho dvojník 4 (garant předmětu)
- Produkční seminář 1 (garant předmětu)
- Prostor - hmota - komunikace 1 (garant předmětu)
- Prostor - hmota - komunikace 2 (garant předmětu)
- Režijní a dramaturgická tvorba 1 (garant předmětu)
- Režijní a dramaturgická tvorba 2 (garant předmětu)
- Režijní a dramaturgická tvorba 3 (garant předmětu)
- Režijní a dramaturgická tvorba 4 (garant předmětu)
- Režijní a dramaturgická tvorba 5 (garant předmětu)
- Režijní a dramaturgická tvorba 6 (garant předmětu)
- Režijní tvorba 1 (garant předmětu)
- Režijní tvorba 2 (garant předmětu)
- Současné podoby alternativního divadla 1 (garant předmětu)
- Současné podoby alternativního divadla 2 (garant předmětu)
- Studiová praxe 2
Vedené obhájené VŠKP
- MgA. Dvořáková Kateřina – Herectví v alternativním divadle
- MgA. Jan Märcová Sára – Vztah těla a technologií ve scénickém prostoru
- MgA. Svobodová Veronika – Pracovní deník
- MgA. Kosková Petra – Vliv studia na můj herecký a osobní růst
- BcA. Sceranková Zuzana – Mezi divadlem a výtvarnou instalací
- BcA. Jedinák Boris – Aktivizace diváka
- BcA. Jeřábek Eliáš – Rytmus a humor
- MgA. Hutečková Klára – Možnosti uplatnění minimalistických nástrojů v divadle
- MgA. Jandáčková Kateřina – Živost impulsů
- MgA. Bakalova Elitsa – THE DIY - Theatre of Handa Gote. Recurring Themes and Motives.
- MgA. Brychta Lukáš – Imerzivní divadlo jako amplifikátor divadelnosti
- BcA. Nahodilová Lenka – Skrze vrstvy
- BcA. Valášková Edita – Můj vztah k loutce
- MgA. Štysová Debora – Co říkat holubům
- BcA. Vápeníčková Karin – Rozlož mě.
- BcA. Šklíbová Zuzana – Veni, vidi, audivi: Divadlo jako kompozice.
- MgA. Jeřábek Eliáš – Hranice humoru
- MgA. Krušinová Marie Anna – Hledání uměleckého přesahu každodenních aktivit
- BcA. Hermannová Marta – Spolupráce v dialogu
- BcA. Míka Matyáš – Diváctví textu a čtení divadla
- BcA. Froněk Jan – Titulky a jiné podoby psaného textu jako součást scénického znakového systému