doc. Zdeněk HUDEC, Ph.D.
Předměty
- Seminář k diplomové práci 1
- Seminář k diplomové práci 2 (garant předmětu)
- Seminář k diplomové práci 4 (garant předmětu)
- Seminář k diplomové práci 5 (garant předmětu)
- Seminář k diplomové práci 6
- Technology - video (garant předmětu)
- Teorie střihové skladby 2 (garant předmětu)
- Teorie střihové skladby 3
- Teorie střihové skladby 4 (garant předmětu)
- Teorie střihové skladby 5
Vedené obhájené VŠKP
- MgA. Ben Eliyahu Eilat – Techniques of Beginning in Selected Films of Andrey Zvyagintsev: Elena, Loveless, The Return
- MgA. Böhm Michal – Montážní poetika v narativních filmech Nicolase Roega
- BcA. Hálová Rosalinda – Stylová analýza expozice postavy ve filmu Pavouk Davida Cronenberga
- BcA. Kunc Vojtěch – Sebereflexe a zodpovědnost střihače politicko-satirického pořadu Neboli
- BcA. Nuslauer Ondřej – Montážní paralelismus v narativních strukturách filmů Náhoda a Dvojí život Veroniky
- BcA. Podskalský Matěj – Puzzle film - Narativní rozbor filmů Christophera Nolana Memento a Dokonalý trik
- BcA. Adamove Ema – Montážne formovanie female gaze vo filme Utrpenie Panny orleánskej
- MgA. de Pina Filip – Pocit méněcennosti a snaha o uplatnění protagonistů ve filmech Rosetta, Chlapec na kole a Dva dny, jedna noc. Studie z individuální psychologie.
- MgA. Garduňo Rolando – Odcizení, pohyb, prostor, čas. Motivická analýza road movies Wima Wenderse: Léto ve městě (1970), Alice ve městech (1973), Chybný pohyb (1975), V běhu času (1976) a Paříž, Texas (1984).
- MgA. Benc Maja – Psychoanalytická interpretace vybraných filmů Federica Felliniho podle teorie archetypů Carla Gustava Junga
- BcA. Rajniš Timotej – Stylová analýza disparity ve filmu Zatmění (1962)
- BcA. Dolomanov Savva – Erotika jako dramaturgický prvek ve filmu P.T. Andersona Hříšné noci
- BcA. Kučkovský Sebastián – Komparatívna štýlová analýza trilógie Park Chan-Wooka (Má je pomsta, Old boy, Nebohá paní Pomsta)
- MgA. Polyzos Dimitrios – Critical Examination of the Use of Artificial Intelligence as a Creative Tool in Editing and its Potential as a Creator in its own
- MgA. Čejková Karolína – Dopad proměn stádií "rodinných záznamů" na využití formy rodinného filmu a home-videa v narativním filmu
- MgA. Jelínek Jakub – Kombinace skutečnosti a fikce ve filmech Anny Odell
- BcA. Bláhová Viola – Neoformalistická stylová analýza filmu Tři oříšky pro Popelku (1973)
- MgA. Dulskaia Elvira – Stylova analýza střihové skladby v rané tvorbě Alexeje Germana: Prověrka osudem, Dvacet dnů bez války, Můj přítel Ivan Lapšin