Hudební produkce (Mg) - volitelné předměty výběr
| Kód | Název předmětu | Jazyk výuky | Rozvrh | Zakončení | Kredity | Rozsah | Semestr | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Vyučující | ||||||||
| 206DAN1 | Daňová problematika a účetnictví 1 |
česky | ZK | 2 | 2T | zimní | Předmět není vypsán | |
| 206DAN2 | Daňová problematika a účetnictví 2 |
česky | ZK | 2 | 2T | letní | Předmět není vypsán | |
| 108DHN | Dějiny hudby po roce 1950 | česky | Čt 13:40–15:10 Učebna OHTD |
ZK | 2 | 2PT | letní | |
| 206FRA1 | Fundraising I. |
česky | Z | 1 | 24S | zimní | Předmět není vypsán | |
| 206FRB1 | Fundraising II. |
česky | Z | 1 | 24S | letní | Předmět není vypsán | |
| 206GPO1 | Grantová politika 1 |
česky | Z | 3 | 2T | zimní | Předmět není vypsán | |
| 108HPI1 | Historicky poučená interpretace 1 | česky | Z | 1 | 1PT+1ST | zimní | ||
| 108HPI2 | Historicky poučená interpretace 2 | česky | viz detail | ZK | 1 | 1PT+1ST | letní | |
| 108HUTM1 | Hudebně teoretické minimum 1 | česky | Z | 2 | 2T | zimní | ||
| 108HUTM2 | Hudebně teoretické minimum 2 | česky | Čt 10:20–11:50 Učebna OHTD |
Z | 2 | 2T | letní | |
| 108HUTM3 | Hudebně teoretické minimum 3 | česky | Z | 2 | 2T | zimní | ||
| 108HUTM4 | Hudebně teoretické minimum 4 | česky | Z | 2 | 2T | letní | ||
| 206MGP1 | Management projektu 1 |
česky | Z | 1 | 24S | zimní | Předmět není vypsán | |
| 206MGP2 | Management projektu 2 |
česky | Z | 3 | 24S | letní | Předmět není vypsán | |
| 206MGP3 | Management projektu 3 |
česky | Z | 2 | 24S | zimní | Předmět není vypsán | |
| 100STUDIO | Studio N | anglicky, česky | St 17:00–18:30 Učebna KS |
Z | 1 | 1PT+1ST | zimní i letní | |
| 171UAH | Úvod do akustiky pro hudebníky | česky | ZK | 2 | 2PT | zimní | ||
| 101UHK1 | Úvod do hudební kompozice 1 | česky | Z | 1 | 2T | zimní | ||
| 101UHK2 | Úvod do hudební kompozice 2 | česky | Út 12:00–13:30 Učebna KS |
Z | 1 | 2T | letní | |
| 101UHK3 | Úvod do hudební kompozice 3 | česky | Z | 1 | 2T | zimní | ||
| 101UHK4 | Úvod do hudební kompozice 4 | česky | Z | 1 | 2T | letní |