Volná zvuková tvorba ZT 2

Zapsat Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
171VOZT2 zkouška 2 1 hodiny DÍLEN týdně (45 minut), 40 až 50 hodin domácí příprava česky letní

Garant předmětu

Ondřej URBAN

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Sylva STEJSKALOVÁ, Ondřej URBAN

Katedra

Předmět zajišťuje Katedra zvukové tvorby a hudební režie

Obsah

Cíl výuky:

Cílem předmětu je prohloubit znalosti programování v jazyce Python a jeho užití ve volné autorské tvorbě. Zvláštní pozornost bude věnována aplikacím v umělecké tvorbě a studiové praxi, především práci s grafikou a zvukem a tvorbě interaktivních programů.

Tematické okruhy:

Práce s grafikou v jazyce Python

Zpracování zvuku v jazyce Python

Tvorba interaktivních programů v jazyce Python

Výsledky učení

Student bude znát základy programování a bude schopen tyto znalosti prakticky použít při práci s programovacím jazykem Python. Vytvoří jednoduchý interaktivní softwarový systém pro generování zvuku s grafickým rozhraním.

Předpoklady a další požadavky

Základní znalosti programování v jazyce Python, matematiky, hudební teorie, teorie zvukové tvorby a kompozice.

Literatura

Dokumentace jazyka Python 3.x. Dostupné z: https://www.python.org/

KNUTH, Donald. The Art of Computer Programming. New Jersey: Pearson Education, 2011. ISBN 9780321751041.

Hodnoticí metody a kritéria

Podmínky pro udělení atestace: samostatné práce, kterými student prokáže schopnost praktického využití získaných znalostí. Minimální povinná účast studenta ve výuce je 70 %.

Poznámka

není

Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:

Rozvrh zatím není připraven

Rozvrh na letní semestr 2024/2025:

06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po
Út
místnost 1040
Učebna KZT

(Lichenštejnský palác)
STEJSKALOVÁ S.
12:30–14:00
SUDÝ TÝDEN

(přednášková par. 1)
St
Čt

Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky
Út 12:30–14:00 Sylva STEJSKALOVÁ Učebna KZT
Lichenštejnský palác
přednášková par. 1

Předmět je součástí následujících studijních plánů