Seminář dizertační práce 2
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
180SDIT2 | zápočet | 3 | 10 hodiny výuky za celý semestr (45 minut), 68 až 83 hodin domácí příprava | česky | akademický rok |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Norbert BAXA, Jana BOUŠKOVÁ, Jana BROŽKOVÁ, Leoš ČEPICKÝ, Hynek FARKAČ, Magdaléna HAJÓSSYOVÁ, Jaromír HONZÁK, Jiří HUDEC, Ivo KAHÁNEK, Michal KAŇKA, Martin KASÍK, Helena KAUPOVÁ, Ivan KLÁNSKÝ, Štěpán KOUTNÍK, Tomáš KOUTNÍK, Ivan KUSNJER, František MALÝ, Vlastimil MAREŠ, Bohuslav MATOUŠEK, Daniel MIKOLÁŠEK, Jiří NOVOTNÝ, Jindřich PAZDERA, Jan PĚRUŠKA, Miroslav PETRÁŠ, Radomír PIVODA, Vladimír REJLEK, Jaroslav ROUČEK, Petr SAIDL, Leoš SVÁROVSKÝ, Jaroslav TŮMA, Irvin VENYŠ, Radomír ŽALUD
Katedra
Předmět zajišťuje Předměty a studijní plány zajišťované fakultou
Obsah
Cíl výuky:
Studijní aktivita předepsaná k realizaci ve druhém roce studia má za cíl komunikovat aktuální stav bádání v oblasti textové části dizertace v rámci semináře nejbližší akademické komunity doktorandů a školitelů, vede ke schopnosti formulovat klíčové aspekty vlastního výzkumu a konfrontovat je s kritickými podněty kolegů.
Tematické okruhy:
Jsou dané zaměřením vlastní badatelské aktivity doktoranda.
Výsledky učení
Prohloubení schopnosti prezentovat aktuální stav bádání a aktivně reagovat na kritickou reflexi nejbližší komunity doktorandů a školitelů formou diskuse a začlenění podnětů do vlastní práce.
Předpoklady a další požadavky
nejsou
Literatura
Prohloubení schopnosti prezentovat aktuální stav bádání a aktivně reagovat na kritickou reflexi nejbližší komunity doktorandů a školitelů formou diskuse a začlenění podnětů do vlastní práce.
Hodnoticí metody a kritéria
Prezentace výsledků teoretického výzkumu souvisejícího s tématem dizertace.
Poznámka
není
Rozvrh na akademický rok 2024/25:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Interpretace a teorie interpretace - od 2023/2024 (Povinné předměty s možností opakovaného zapsání)