Katedrové soustředění 1
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
307KAS1 | zápočet | 1 | 16 hodiny CVIČENÍ za celý semestr (45 minut), 13 až 18 hodin domácí příprava | česky | zimní |
Garant předmětu
Martin STECKER, Štěpánka ŠIMLOVÁ
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Martin STECKER, Štěpánka ŠIMLOVÁ
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra fotografie
Obsah
Katedrové soustředění je unikátní intenzivní setkání posluchačů napříč ročníky, ateliéry, bakalářským a magisterským programem, společné pro programy v českém i anglickém jazyce, kde jsou přítomni všichni interní a většina externích pedagogů. Náplň soustředění tvoří profilová prezentace nejaktuálnějších projektů a fáze tvorby všech posluchačů, rozšířené představení nabízených předmětů s možností individuálních konzultací, představení pedagogů s příklady jejich práce, praktické ukázky z připravovaných workshopů a praktických předmětů, teambuildingové aktivity atd.
Harmonogram První den
Dopoledne – příjezd, ubytování, společný oběd
Odpoledne – prezentace prací studentů – každý cca deset minut
Večer – pokračování v prezentaci prací studentů, teambuildingové aktivity, hry
Druhý den
Dopoledne – představení náplně a připravovaného programu jednotlivých specializovaných ateliérů
Odpoledne - Představení obsahu ostatních předmětů a dílen, individuální či skupinové konzultace s pedagogy Večer - Pokračování v prezentaci studentských projektů, teambuildingové aktivity, hry
Třetí den
Dopoledne - Společné cvičení – archetypy a jejich rozbor, dokončení prezentací studentských projektů
Odpoledne - Předání objektu a odjezd
Výsledky učení
Student zná základní principy veřejné prezentace své vlastní dosavadní tvorby. Student zná tvůrčí zaměření ostatních studentů a vnímá možnosti případné spolupráce s ostatními studenty.
Předpoklady a další požadavky
autorské portfólio k 10-ti minutové prezentaci vlastní práce
Literatura
Bourriaud, Nicolas. Postprodukce: kultura jako scénář: jak umění nově programuje současný svět. Praha: Tranzit, 2004.
Elkins, James. Art Critiques: A Guide. 3rd definitive edition. Washington, DC: New Academia Pub, 2014.
Hodnoticí metody a kritéria
Aktivní účast na soustředění a splnění dílčích úkolů, zejména představení vlastní dosavadní tvorby pedagogům a ostatním studentům studijního programu. Hodnotí se účast a prezentace.
Poznámka
cvičení
Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
|
|
---|---|
Po |
|
Út |
|
St |
|
Čt |
|
Pá |
|
Datum | Den | Čas | Vyučující | Místo | Poznámky | Č. paralelky |
---|---|---|---|---|---|---|
– | Martin STECKER | přednášková par. 1 |
Rozvrh na letní semestr 2024/2025:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Fotografie CZ - bakalář_2022 (Povinné předměty)
- Konzervování a restaurování fotografie - bakalář 2023 (Povinné předměty)