Videomapping 3

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
309VMA3 zápočet 1 1 hodiny výuky týdně (45 minut), 16 až 21 hodin domácí příprava česky zimní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Obsah

Cílem výuky je zužitkovat informace z předešlých dvou semestrů na ploše praktického zadání. Posluchač by měl vytvořit sémantický systém schopný komunikovat s recipientem vizuálními znaky. Zadání bude probíhat nejdříve v prostoru neutrálním, a poté studenti připraví projekce, které spolu se světlem a dynamickým i světelnými projekcemi využijí v těsně navazujícím předmětu „Videomapping – cvičení“ - závěrečnému zveřejnění vytvořeného audiovizuálního díla.

Obsah výuky

●Myšlenkový a ideový návrh audiovizuálího díla.

●Projekční plocha, využití herců nebo tanečníků a objektů na zamýšlené scéně.

●Analýza obraznosti zamýšleného díla z pohledu jeho psychosomatické kvality, s ohledem na gnoseologické aspekty vizuality.

●Tvorba živých akcí a jejich propojení s připravenými animovanými sekvencemi.

●Návrh prostoru a jeho specifických vlastností s ohledem na rozmístění objektů a případných živých postav.

●Harmonizace jednotlivých složek do celku, který bude schopen vizuální komunikace s recipienty.

●Plánovací příprava na realizaci v navazujícím předmětu „Videomapping- cvičení“.

Technické řešení:

●Vzdálenosti a úhly umístění projektorů vzhledem k projekční ploše.

●Výběr a rozmístění světelných zdrojů.

●Rozmístění zvukového aparátu.

●Řešení kabeláže a kompletního propojení celého setupu.

Výsledky učení

Výsledky výuky

Studenti vytvoří sémantický systém pro světelné a dynamické projekce, které budou použity v navazujícím předmětu „Videomapping – cvičení“.

.

Předpoklady a další požadavky

Nutnou podmínkou k zapsání tohoto cvičení je absolvování předmětů Videomapping 1. Cvičení mohou absolvovat maximálně 4 studenti. Přednost mají studenti Katedry animované tvorby.

Literatura

●Kubíček Jiří, Úvod do estetiky animace; Praha: Akademie múzických umění, 1. vyd. Praha, 110 s. 2004 ISBN: 8073310198.

●ČIHÁK, Martin. Ponorná řeka kinematografie. Praha: Akademie múzických umění, 1. vydání. 302 stran, 2013, ISBN: 9788073312831

●Ciesla, Jiří a kol., Alfréd Radok mezi filmem divadlem, Praha: ,Akademie múzických umění, ISBN: 978-80-7331-101-8.

●KUBA, Petr, VÍT, Vladimír: Televizní technika, vydal: BEN - technická literatura, 2003, 208 str., ISBN: 80-86056-88-0, EAN: 9788086056883

●Murray, James D.; VanRypen, William: Encyclopedia of graphics file formats O´Reilly 1995, 2005 .ISBN-13: 978-1565920583, ISBN-10: 1565920589

●D.Franklin: Flash MX Macromedia 2008.

●BERÁNEK, Petr. Digitální video v praxi: [podrobný průvodce]. 2., zcela přeprac. Vyd. Praha: Mobil Media, 2003. ISBN 80-865-9334-7.

Hodnoticí metody a kritéria

Zápočet.

Studenti vytvoří sémantický systém pro světelné a dynamické projekce, které budou použity v navazujícím předmětu „Videomapping – cvičení“.

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů