prof. Mgr. Jiří MYSLÍK
Předměty
- Exponometry Excercise 1 (garant předmětu)
- Filmová technika a technologie (garant předmětu)
- Final Technical Examination
- Hudebně dramatická etuda (garant předmětu)
- Kamera Alexa 35 – workshop (garant předmětu)
- Kamera v dokumentárním filmu 3 (garant předmětu)
- Kamera v dokumentárním filmu 4 (garant předmětu)
- Komisionální zkouška z techniky a technologie (garant předmětu)
- Obrazová etuda 3-5 minut (garant předmětu)
- Opera a tanec v kinematografii (garant předmětu)
- Pedagogická praxe (garant předmětu)
- Portrét - letopis (garant předmětu)
- Praktika oboru kamera (garant předmětu)
- TCH - početní (garant předmětu)
- Základy kameramanské praxe (garant předmětu)
- Základy kameramanské praxe 1 (garant předmětu)
- Základy kameramanské praxe 2 (garant předmětu)
- Závěrečná zkouška z techniky a technologie (garant předmětu)
- Živý koncert - seminář (garant předmětu)
Vedené obhájené VŠKP
- Halousek Jakub – Filmové kamery, historie a současnost
- BcA. Ptáčník Jaroslav – Korekce obrazu - primární a postprodukční
- BcA. Stretti Adam – Ostrost a neostrost zobrazení jako jev i výrazový prostředek
- BcA. Pospíšil Petr – Obrazové senzory v kameramanské praxi
- BcA. Tichovský Martin – 3 D kinematografie v kameramanské praxi
- Černý Michal – Digitální kamera RED ONE a problematika digitálních snímacích formátů
- BcA. Moulis Ladislav – 3 D snímání a vjem virtuálního prostoru při projekci
- BcA. Adam Daniel – Zdroje světla a jejich využití v kameramanské praxi
- BcA. Votýpka Vojtěch – Digitální kino a DCP
- Novák Miloslav Ph.D. – Rekonstrukce paměti barevného (československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. Orworegionu
- BcA. Vlnas Jan – Současné kamery v digitální kinematografii
- BcA. Todorov Simon – Technické prostředky stylizace obrazu
- BcA. Sýkorová Zdena – Záznamové formáty s různými metodami a stupni komprese
- BcA. Pecka Matěj – Užití Log gamma křivek a jejich vliv na výsledný obraz