prof. MgA. Mgr. Michal RATAJ, Ph.D.
Webová stránka učitele
Předměty
- Dějiny a analýza novodobých akustických umění 1 (garant předmětu)
- Dějiny a analýza novodobých akustických umění 2 (garant předmětu)
- Dějiny a analýza novodobých akustických umění 3 (garant předmětu)
- Dějiny a analýza novodobých akustických umění 4 (garant předmětu)
- Dějiny a analýza novodobých akustických umění I. 2
- Dějiny a analýza novodobých akustických umění II. 1 (garant předmětu)
- Dějiny a analýza novodobých akustických umění II. 2 (garant předmětu)
- Diplomní seminář 2 (garant předmětu)
- Diplomní seminář 3
- Improvizace a performance (garant předmětu)
- Kompoziční praxe EA a multimediální hudby 1 (garant předmětu)
- Kompoziční praxe EA a multimediální hudby 2 (garant předmětu)
- Kritické čtení odborného textu 2 (garant předmětu)
- Pokročilé metody hudebního programování, syntézy a live electronics 1 (garant předmětu)
- Pokročilé metody hudebního programování, syntézy a live electronics 2 (garant předmětu)
- Pokročilé metody studiové práce pro skladatele 1 (garant předmětu)
- Pokročilé metody studiové práce pro skladatele 2 (garant předmětu)
- Pokročilé metody studiové práce pro skladatele 3 (garant předmětu)
- Pokročilé metody studiové práce pro skladatele 4 (garant předmětu)
- Projektový seminář 1 (garant předmětu)
- Projektový seminář 2 (garant předmětu)
- Přednášky hostů katedry skladby
- Přednášky hostů katedry skladby LS
- Scénická a filmová hudba 1 (garant předmětu)
- Scénická a filmová hudba 2 (garant předmětu)
- Scénická a filmová hudba 3 (garant předmětu)
- Scénická a filmová hudba 4 (garant předmětu)
- Scénická a filmová hudba II. 1
- Scénická a filmová hudba II. 2
- Seminář skladby 10
- Seminář skladby 2
- Seminář skladby 4
- Seminář skladby 6
- Seminář skladby 8
- Skladba 1
- Skladba 1
- Skladba 10
- Skladba 2 (garant předmětu)
- Skladba 2
- Skladba 3
- Skladba 4 (garant předmětu)
- Skladba 5
- Skladba 6 (garant předmětu)
- Skladba 7
- Skladba 7
- Skladba 8
- Skladba 8
- Skladba 9
- Úvod do programování MAX (garant předmětu)
- Základy audiovizuální techniky 1
- Základy audiovizuální techniky 2
- Základy elektroakustické kompozice pro jazzové obory 2 (garant předmětu)
Vedené obhájené VŠKP
- Trojan Jan Ph.D. – Akustická ekologie a soundscape v kontextu multimédií
- MgA. Pálka-Plachká Michaela Ph.D. – Tělesná zkušenost a lidské tělo jako vztah hudby a objektu
- MgA. Švarcová Terezie – Lidský hlas v tvorbě Arnolda Schönberga ve vybraných příkladech
- MgA. Lukeš Jiří – Reflexe současných elektroakustických technologií ve vokálně-instrumentální hudbě
- Bc.MgA. Cílková Eliška – Radioaktivní prostředí jako možný zdroj inspirace kompoziční tvorby
- MgA. Klusák Martin – Hudba jako film, film jako hudba
- BcA. Hejl Matouš – Karlheinz Stockhausen a Beatles
- MgA. Machová Cihanská Alexandra – Experimentálne prístupy k práci so zvukom v prostredí vituálnej reality
- MgA. Rataj Jakub – Převod pohybu lidského těla na zvuk pomocí senzorů
- Tóth Miroslav Ph.D. – Kompozícia v reálnom čase
- MgA. Hejl Matouš – Kompozice a komputace
- MgA. Wan Yuk Bun – Numerical system in spatial music composition -Focus on ancient Chinese Yin Yang and Wu Xing numerical system
- MgA. Cunha Bruno – Transtextuality in contemporary music
- MgA. Klusák Martin Ph.D. – Vizuální hudba
- MgA. Burt Michael – Manufacturing Expectation and Predictiviness in Orchestral Music with Respect to My Own Compositional Practice
- Vesikkala Juhani Ph.D. – The Noise–Pitch Continuum in Timbral Music
- Švarcová Terezie Ph.D. – Lidský hlas v instrumentačním procesu ve vybraných příkladech