Studijní plán Dramatická výchova dvouleté prezenční magisterské – 2. ročník
Studijní program:
Dramatická výchova
Typ studia: Navazující magisterské
Název předmětu | ZIMNÍ SEMESTR | LETNÍ SEMESTR | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
vyučující | kód | zakončení | kredity | rozsah | kód | zakončení | kredity | rozsah | ||
Povinné předměty hlavní | ||||||||||
Autorský umělecko-pedagogický projekt
|
205AUPP1 | Z | 3 | 6S+20P | 205AUPP2 | ZK | 6 | 2S+30P | ||
Myšlení o divadle 2
|
205MYSD2 | ZK | 3 | 1PT+1ST | ||||||
Skupinový divadelní projekt
|
205SDPR2 | ZK | 4 | 36DS | ||||||
Minimální počet kreditů za semestr | 10 | 6 | ||||||||
Povinné předměty s možností opakovaného zapsání | ||||||||||
Anglický jazyk pro odborné účely | 702DAOU3 | ZK | 3 | 2ST | 702DAOU4 | ZK | 3 | 2ST | ||
Děti se speciálními vzdělávacími potřebami a dramatická výchova
|
205DSVP2 | Z | 1 | 1PT+1ST | ||||||
Divadelní lektorství
|
205DIVL | Z | 2 | 2ST | ||||||
Inscenační práce se zvolenou skupinou | 205INSP | Z | 4 | 5S+60P | ||||||
Konzultace ke tvorbě diplomové práce
|
205KNDP1 | Z | 2 | 4S | 205KNDP2 | Z | 3 | 4S | ||
Oborová didaktika - příklady dobré praxe
|
205OBOR1 | Z | 2 | 2ST | 205OBOR2 | ZK | 3 | 2ST | ||
Přehlídka umělecké tvořivosti v oblasti divadla | 205PREU | Z | 2 | 30P | ||||||
Psychologické otázky tvořivosti a umění
|
205PSTU | Z | 1 | 1PT | ||||||
Vývojová neuropsychobiologie
|
205VNPB | Z | 1 | 1PT | ||||||
Minimální počet kreditů za semestr | 10 | 11 | ||||||||
Povinně volitelné předměty | ||||||||||
Povinně volitelné předměty | V této skupině musíte během celého studia získat alespoň 18 kreditů | |||||||||
Minimální počet kreditů za semestr | 0 | 0 | ||||||||
Volitelné předměty | ||||||||||
Volitelné předměty oborové | ||||||||||
Minimální počet kreditů za semestr | 0 | 0 | ||||||||
Počet předepsaných kreditů celkem | 20 | 17 | ||||||||
Doporučený počet kreditů za semestr, které byste měli získat z povinně volitelných a volitelných předmětů | 10 | 13 | ||||||||
Celkový doporučený počet kreditů za semestr | 30 | 30 |